Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Transporta kompānija/bojāta prece
Labdien.
Transporta kompānija klientam EU vedot preci, to sabojāja. CMR ā tas tika atzīmēts, klients preci pieņemt atteicās.
Transporta kompānija atgrieza mums preci atpakaļ-tāda situācija pirmo reizi un ir jautājumi:
1)uz kādu dokumentu pamata drīkstam atskaitīt naudu klientam atpakaļ - vai pietiek ar iesniegumu par naudas atgriešanu?
2)Kā rīkoties lai saņemtu atlīdzību no transporta kompānijas par bojātu preci?
Būšu ļoti pateicīga par ieteikumiem!
2)Kā rīkoties lai saņemtu atlīdzību no transporta kompānijas par bojātu preci?
Vai līgumā ar transporta kompāniju kas tamlīdzīgs bija pielīgts?
2)Kā rīkoties lai saņemtu atlīdzību no transporta kompānijas par bojātu preci?
Kā Jūs gribat rīkoties?Kādu gribat padomu? Kuros kontos grāmatot?
2)Kā rīkoties lai saņemtu atlīdzību no transporta kompānijas par bojātu preci?
Kā Jūs gribat rīkoties?Kādu gribat padomu? Kuros kontos grāmatot?
Jā, nesaprotu kuros kontos grāmatot
D-banka; K-ieņēmumi vai arī D-debitori; K-ieņēmumi (skatoties vai ir rēķins vai tikai vienošanās)