Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
Счет за услугу Uz tēmu sarakstu
Atbildes (21)
105 ziņojumi
nav ziņojumu
8. pants. Pievienotās vērtības nodokļa rēķins
(43) Ja darījumu veic nepārtraukti ilgstošā laika periodā, nodokļa rēķins izrakstāms par laika periodu, kas nevar būt ilgāks par sešiem mēnešiem.
197 ziņojumi
8. pants. Pievienotās vērtības nodokļa rēķins
(43) Ja darījumu veic nepārtraukti ilgstošā laika periodā, nodokļa rēķins izrakstāms par laika periodu, kas nevar būt ilgāks par sešiem mēnešiem
________________________________________________________________________________________________________
Январь-Май, это меньше шести месяцев. а что касается даты счета, то это должно быть максимум 15 июня?
Nodokļa aprēķināšanas un maksāšanas kārtība
8. pants. Pievienotās vērtības nodokļa rēķins
(4) Apliekamā persona nodokļa rēķinu saskaņā ar šo pantu izraksta par jebkuru ar nodokli apliekamu preču piegādi vai pakalpojumu ne vēlāk kā 15 dienu laikā no darījuma dienas, ja šajā pantā nav noteikts citādi. Apliekamā persona nodokļa rēķinu par preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu neapliekamajai personai atbilstoši šā panta 5.1 vai sestajai daļai izraksta pēc tās pieprasījuma.
197 ziņojumi
То, что меньше 6 м-цев - не проблема, если услуга непрерывная.
Если допускается январь-июнь, то счет должен был быть выписан до 15 июля. ИМХО.
nav ziņojumu
nav ziņojumu
nav ziņojumu
105 ziņojumi
nav ziņojumu
nav ziņojumu
В смысле вы думаете, что в данном случае поставщик не НДС-плательщик и поэтому закон о НДС не для него?
nav ziņojumu