Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
privātīpašuma noma
Man pieder angārs. Es viņu izīrēju SIA. viņi man pārskaita vienureizi gadā 1000LS. vai man jāraksta deklarācija, vai man 'VID kaut kas jāpārskaita, vai VID man atmaksā? Paldies
Atbildes (10)
Ja IIN tiek ieturēts pie ienākumu izmaksas, tad nekas nav jāsniedz, ja neietur, tad jāraksta gada deklarācija un pašam jāsamaksā 25% IIN no ienākumiem.
Angāra noma ir saimnieciskā darbība.
VIDā jāreģistrējas pirms saimnieciskās darbības veikšanas.
Angarus - IZNOMā
Dzīvokļus - izīrē
bet ja naudu saņem vienu reizi gadā????
Ar naudas sanemšanu tam nav nekāda sakara.
Tas jāskatās kā Jums izdevīgāk. Ja reģistrēsiet nomas faktu pie izmaksas ieturēs 10% IIN.
Ja reģistrēsiet saimniecisko darbību - pie izmaksas neko neieturēs, varēsiet ņemt vērā savus izdevumus un tad aprēķināt pats nodokļus un iesniedzot gada deklarāciju nomaksāt nodokli kāds nu iznāks.
Ja neko nereģistrēsiet, ieturēs 25%.
Vispirms izdara, pēc tam - domā.
Īstākā alfardite!
Diezin, ko tāds burtu salikums vispār nozīmē!
Laikam - gari mati, īss *****...
Nesapratu, ja nereģistrējos, tad pie izmaksas ietur 10% un vēl 25 pie gada deklarācijas ???
Un vēl arī to tūkstoti atņem!
Lai citreiz VISPIRMS padomātu un painteresētos par sekām!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture