По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Bezpeļņas organizācijas inventarizācija Uz tēmu sarakstu

Bezpeļņas organizācijas inventarizācija
Ir jāveic inventarizācija bezpeļņas organizācijā. Iepriekšējo gadu datu praktiski nav (ir pieejami tikai pēdējo gadu dokumenti). Viss jāsāk no jauna. Bet kā to labāk izdarīt? Varbūt kādam ir kāda ideja? Pieredze?

Faktiski saskaitīt kas ir dabā (kas tas ir pēc būtības un vienību skaits) nav problēma. Sarakstus arī var izveidot jau inventarizācijas laikā (vienkārši ejot un skaitot). Bet kā būt ar vērtībām???
Sunrise26
Sunrise26 16.11.2011 19:19
6 ziņojumi

Atbildes (10)

Nu ja pēdējo gadu dokumenti ir tad vai tur nav arī norādītas visiem vērtības. Ja nekā nav ( iegādes dokumenti ), tad komisija novērtē pēc tirgus vērtības katru objektu.
Ilma
Ilma 16.11.2011 19:25
30495 ziņojumi
Es neprecīzi izteicos - ir pēdējo gadu iepirkumu dokumenti un ar tiem datiem viss ir kārtībā.

Bet iepriekšējo gadu datu nav. Tad komisijas lēmums par tirgus vērtību arī būs par vērtības pamatojumu? Vai ar to pietiek?
Sunrise26
Sunrise26 16.11.2011 19:32
6 ziņojumi
Nu un ko citu var ieteikt.Kamtad nav dokumenti ko jūs gribiet inventarizēt?
Ilma
Ilma 16.11.2011 20:04
30495 ziņojumi
Es joprojām nesaprotu tikai vienu - kāpēc cilvēki uzņemas paveikt to, par ko viņiem nav sajēgas?

Ir taču simtiem grāmatvežu, kas to prot un kas savus uzņemtos pienākumus nepilda caur vgk.lv
Aivars007
Aivars007 17.11.2011 07:48
26984 ziņojumi
Aivar, bet savukārt ir arī vēl tikpat daudz grāmatvežu, ka viņi saka: - vada uzņēmumu ar miljonu latu apgrozījumu gadā, bet arī savu darbu veic caur vgk.lv uzdoto jautājumu saaits ir mērāms jau ar ciparu kurš rakstās ar vismaz trim nullēm, bet viņu it neviens "neknābā", un sniedz pat atbildes uz ļoti muļķīgiem jautājumiem...

Ļoti iespējams, ka arī Sunrise pa lēnām aizčāpos līdz kādam tūkstotim, tad jau it neviens arī viņu neknābās, bet pagaidām jāpaciešas, vismaz kamēr iet pirmie desmiti

Bet visumā šeit jau ir iespēja ar savu jautājumu pārliecināties par domu gājiena pareizību un saņemt arī atbildes, no kurām tomēr var izlobīt to pareizo un vienīgo risinājuma variantu, jo visu zināt jau nemaz nevar, un ir reizēm grūti atrast to īsto, it īpaši šajā mūsu tik nepastāvīgajā likumdošanā. Tāpēc, paldies it visiem, kas izsaka savas domas, viedokļus!

Un lai gaiša mums visiem šī pirmssvētku diena (vismaz par vienu stundu īsāks darba laiks, kas arī reizēm priecē)!
Livijano
Livijano 17.11.2011 08:23
601 ziņojums
Livijano

Protams, Jums arī ir sava taisnība.

Nestrīdos.

Taču iereģistrēties portālā, lai saņemtu padomu darbam, ko tikko kā uzņēmies, bet neprot veikt... - es palieku pie sava viedokļa.

Lai Jums un visiem pārējiem kolēģiem priecīgi svētki!
Aivars007
Aivars007 17.11.2011 09:23
26984 ziņojumi
Livijano liels paldies par atbalstu.

Nav jau tā, ka esmu jauniņā šajā sfērā… un ne jau viena tāda esmu…. pašai pieredzē jau ir neviena vien inventarizācija, un viss ir skaidrs un viss notiek labākajā kārtībā. Runa iet par pieredzi darbā ar normāliem uzņēmumiem. Uzņēmumiem, kas kaut vai kļūdaini, bet tomēr veic savu uzskaiti. Kad inventarizācijā Tev ir vismaz kādi dati. Tu ej cauri, visu konstatē, uzskaiti, labo. Viss notiek pareizi un labākajā kārtībā. Un nav nekādu problēmu. Tas ir ne tikai tāds pašvērtējums; arī pieredzējušo speciālistu atzinumi katru gadu ir saņemti.

Tagad saskaros ar situāciju, ka padomus prasa cita veida organizācija (tiesa gan - tas būtību nemaina). Viņiem problēmas ar iepriekšējo uzskaiti. Un problēmas milzīgas. Beidzot ir nolēmuši visu savest kārtībā. Bet kā nezin? Neesmu vienīgā, kurai par ko tamlīdzīgu jautā. Man pazīstami vēl 3 īstie un patiesi profesionāli grāmatveži, kuriem ir jautāts ko darīt? Ka beidzot gribās visu sakārtot, bet nevar iedomāties kā, jo "starta" datu nav (nav nekādu iepriekšējo gadu datu, kurus vārētu inventarizācijas laikā pārbaudīt, koriģēt, pieņemt lēmumu ko mainīt). Viss jāsāk no paša sākuma).

Un te rodas šaubas par to cik tas ir iespējams, kā būtu pareizāk un labāk darīt?

No mums 4 esmu tā, kas uzdrošinājusies šo jautājumu jautāt visiem tiem, kas te ir sapulcējušies, jo varbūt kādam ir liela pieredze tieši tādās situācijās. Un kāds var padalīties kā operatīvāk un labāk to varētu izdarīt?

Nesaku, ka to nav iespējams paveikt. Zinu, ka to paveiksim un izdarīsim to labi. Gribējas dzirdēt kādu stāstu no pieredzes.

Runa neiet tikai par likumdošanas pārzināšanu, bet gan par pieredzes apmaiņu darba organizācijā.

Vēlreiz paldies tiem, kas saprot, ka reizēm arī "muļķīgus jautājumus" vajag uzdot, lai sajust atbalstu. Un kā jau saka: Muļķīgu jautājumu nav, ir muļķīgas atbildes.

Piedodiet, bet neaizskarsim viens otru ne šajā, ne citos forumos. Vienkārši dzīvosim visi draudzīgi un centīsimies viens otram palīdzēt, ja varam.

Sunrise26
Sunrise26 17.11.2011 13:52
6 ziņojumi
Par jūsu pieredzi māc šaubas.Bet pēc šī"Muļķīgu jautājumu nav, ir muļķīgas atbildes. ":-x
Japaina
Japaina 17.11.2011 14:17
10269 ziņojumi
Nu bet vai es neatbildēju. Tāda arī ir prakse. Visu ko atrod inventarizācijā, kas nav iegrāmatots, novērtē pēc tirgus vērtības un liek tajā pozīcijā kur vajag piem D PL un uz ieņēmumu kontu K 6xxx .
Ilma
Ilma 17.11.2011 15:08
30495 ziņojumi
Jā, jā, paldies Ilma. Ar kontēšanu viss ir skaidrs.
Sunrise26
Sunrise26 17.11.2011 16:14
6 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.