Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN
Предусматривается такой вариант, когда НДС суммы попадают в декларацию только, когда сделка совершилась (получен товар/услуга или предоставлена услуга/выдан товар)? т.е. если оплачен авансовый счет (предоплата), то сумма НДС попадет в декларацию, только при получении товара/услуги?
Atbildes (17)
Я НДС с уплаченных авансов не выделяю. Мне удобнее при получении товара/услуги.
если сделка с ЕС странами, то так же НДС реверс начисляется только при получении товара/услуги?
Аналогично... НДС с уплаченных авансов поставщикам на выделяю, только при получении товара/услуга...
с ЕС странами я тоже делаю только при получении товара/услуги...
Я делаю так же само.
Обновляю методику, хочу написать про полученные и уплаченные авансы. В методиках пользователей vgk есть только, где НДС учитывается. Думала я одна такая..
Es gan iekļauju PVN deklarācijā samaksātos avansus, un arī saņemtos avansus
Нет. С ЕС без разговоров реверс в момент аванса полученного/уплаченного.
Grozījumi Ministru kabineta noteikumos Nr.933 skaidro likuma normas, nosakot, ka priekšnodoklis par saņemto pakalpojumu, par kuru nodokli valsts budžetā maksā pakalpojuma saņēmējs saskaņā ar „reverso” maksāšanas kārtību, atskaitāms tā taksācijas perioda deklarācijā, kad ir saņemts pakalpojums un ir saņemts nodokļa rēķins vai par šo pakalpojumu samaksāts avansā. Priekšnodoklis par iegādātajām precēm atskaitāms tā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā, kad ir saņemtas preces un ir saņemts nodokļa rēķins vai par šīm precēm ir samaksāts avansā saskaņā ar rēķinu.
PVN likums 12 pants (1/7) Nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā maksā, kad saņemtas preces un saņemts nodokļa rēķins vai samaksāts avanss saskaņā ar rēķinu. Aprēķināto nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā, par kuru nav saņemts nodokļa rēķins, iekļauj nākamā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā pēc preču iegādes Eiropas Savienības teritorijā.
Ну вы ж про авансы спрашивали
Да, про авансы. Если с ЕС, то НДС реверс в момент уплаченного. В налоговой так же сказали.
НДС реверс начислялся при получении товара из ЕС. В основном работаем по предоплате. Исправлять декларации за весь год? а так же за предыдущие года?
А мы не получаем счет на аванс от ЕС фирмы, потому учитываем НДС при поступлении товара...
avansu grāmato tikai tad kad ir SAMAKSĀTS.
"...samaksāts saskaņā ar rēķinu..."
protams katram maksājumam - attaisnojuma dokuments vajadzīgs
предоплата обычно происходит на основании Proforma Invoice, Factura или Order confirmation. Это же является "...samaksāts saskaņā ar rēķinu..."
Šis jautājums vairākkārt apspriests.
Ikmēneša darījumos (piemēram, par degvielu) un vienreizējos darījumos par nelielām summām es daru tāpat kā Albīna.
Bet dažkārt (celtniecībā, piemēram) summas ir ievērojamas, un tad jau nākas sekot likuma pantam, jo īpašnieki pasaka, ka nav naudas un nemaksās to, ko var nemaksāt.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture