Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Šodien, 31.01.2012. laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Nr.17 publicēts: Uz tēmu sarakstu
Šodien, 31.01.2012. laikrakstā „Latvijas Vēstnesis” Nr.17 publicēts:
Ministru kabineta 2012.gada17.janvāra noteikumi Nr.61 „Grozījumi Ministru kabineta 2009.gada22.decembra noteikumos Nr.1640 „Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju””
Atbildes (13)
"12.3.10. kods "V" - kopējā priekšnodokļa summa par darījumiem, kurus persona saskaņā ar šo noteikumu 11.1.apakšpunktu norāda kopējā summā;";
11.1. attaisnojuma dokumentus, uz kuru pamata atskaitīts priekšnodoklis par darījumiem iekšzemē ar vienu darījuma partneri - Latvijas Republikas apliekamo personu - par kopējo vērtību bez nodokļa virs 1 000 latiem un kuros (katrā no attaisnojuma dokumentiem) norādītā preču un pakalpojumu kopējā vērtība bez nodokļa ir mazāka par 1 000 latiem. Šajā gadījumā aizpilda PVN 1 pārskata I daļas 1., 2., 3., 4. un 5.aili norādot darījuma veida kodu "V", par katru darījuma partneri;
2. Deklarācija un tās pielikumi ir aizpildāmi un iesniedzami saskaņā ar šiem noteikumiem, izņemot šo noteikumu 1.7., 1.8., 1.10., 1.13., 1.14., 1.16., 1.17., 1.19. un 1.20.apakšpunktu, sākot ar 2012.gada1.februāri.
3. Šo noteikumu 1.7., 1.8., 1.10., 1.13., 1.14., 1.16., 1.17., 1.19. un 1.20.apakšpunktu deklarācijas un tās pielikumu aizpildīšanā ņem vērā, sākot ar 2012.gada1.aprīli.
Возможно, кто-то не видел предыдущее обсуждение, так же как и я, и ему будет интересно.

Спасибо за ссылку на предыдущее обсуждение.
kods V dekl pielikumā ar 1.aprīli.
Я думаю, что розница сможет использовать код Х ?
Я думаю, что розница сможет использовать код Х ?
Nevarēs gan tā - pārdevējiem tagad ir jāiekārto kladīte, kurā jāpieraksta visi pircēji.
Un mēneša beigās jāsaskaita, vai kāds nenopirka kopā par 1000 Ls.
Вот теперь будет весело, когда поставщики вводят отгрузку по дате выписки накладной, а мы вводим по дате приема.
А в сумму 1000 по каждому поставщику включать приходы за вычетом возвратов и кредитных счетов?
Если они в одном периоде, то да.
Inst
Paldies par info
Шоб им всем
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture