Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Наличка Uz tēmu sarakstu
33 ziņojumi
Atbildes (6)
(1) Nodokļu maksātāji, izņemot fiziskās personas, kuras nav individuālie komersanti, katru mēnesi līdz 15.datumamMinistru kabineta noteiktajā kārtībā deklarē visus iepriekšējā mēneša laikā savstarpēji skaidrā naudā veiktos darījumus (neatkarīgi no tā, vai darījums notiek vienā operācijā vai vairākās operācijās), kuru summa pārsniedz 3000 latu. Nodokļu maksātājiem, izņemot fiziskās personas, kuras nav individuālie komersanti, nav atļauts veikt skaidrā naudā darījumus, kuru summa pārsniedz 10 000 latu (neatkarīgi no tā, vai darījums notiek vienā operācijā vai vairākās operācijās).
(11) Šā panta pirmajā daļā noteiktais skaidrās naudas ierobežojums, kā arī skaidrā naudā veikto darījumu deklarēšanas pienākums attiecas arī uz fiziskajām personām, kuras reģistrējušās Valsts ieņēmumu dienestā kā saimnieciskās darbības veicējas un veic skaidrās naudas darījumus saimnieciskās darbības ietvaros.
8241 ziņojums
3 ziņojumi
- индивидуальные коммерсанты - физические лица, осуществляющее хозяйственную деятельность и внесенные в коммерческий регистр в качестве коммерсантов;
- юридические лица.
- физические лица, которые зарегистрированы в СГД в качестве лиц, занимающиеся хозяйственной деятельностью и осуществляющих сделки с наличными деньгами в рамках хозяйственной деятельности (часть 1.1 статьи 30 закона была введена и вступила в силу с 1 июля 2009 года).
Все эти лица не имеют права осуществлять сделки в наличных деньгах выше 10 000 латов с одним лицом за месяц.
Следовательно, все юридические лица, индивидуальные коммерсанты и физические лица, которые занимаются хозяйственной деятельностью, при выплате дивидендов (займа...) наличными деньгами, сумма которых за предыдущий месяц превышает 3000 лат (физическому лицу, которое не занимается хозяйственной деятельностью и не является индивидуальным коммерсантом) не должны декларировать эти сделки. Но, если сумма такой сделки наличными превышает 10000 лат, то сделка считается запрещенной.
Совсем не так написано в законе. Нет там слова за месяц.
Цитата из закона.
Тут ловушка у ВИДа. Непонятно с 1 или вообще. И месяц они тоже не признают.
1868 ziņojumi