Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Ставка PVN 21% или 22% Uz tēmu sarakstu
226 ziņojumi
Atbildes (34)
10269 ziņojumi
226 ziņojumi
Вы счет выписали до 1 июля, значит и в декларации будет указано 22 %.
И дебиторская задолженность будет с 22-ю %%
226 ziņojumi
VID mājas lapā ir metodiskais materiāls par PVN - ņemiet un izlasiet. Nu pusotru gadu atpakaļ taču arī likmes mainījās.
Kā te pareizi būtu jāaprēķina PVN?
???????????
Это чО?
Kā no Marsa nogāzušies!
Pirmo reizi redzat, ka PVN mainās?
Teicu - paņemiet materiālu un izlasiet ar visiem piemēriem, ko iesākt, kad likmes mainās.
Varu arī grāmatojumus ar visām summām priekšā uzrakstīt, ja vien jautātājs atsūtīs summas.
счёт выписывается с двуми ставками, ставка на аванс и зачёт аванса по этой ставке и остальная часть 60% по текущей ставке
Jūlijā ir 21 %
8241 ziņojums
Apliekamā persona „A”, kuras saimnieciskā darbība ir mēbeļu ražošana, 2010.gadadecembrī apliekamai personai „B” ir piegādāja 50 galdus. Nodokļa rēķins par piegādātajiem galdiem izrakstīts 2011.gada3.janvārī. Tā kā mēbeles piegādātas 2010.gadadecembrī, tad izrakstītajā nodokļa rēķinā apliekamā persona „A” šai preču piegādei piemēro PVN likmi 21 procenta apmērā.
2.piemērs
2010.gadadecembrī saņemtās mēbeles to neatbilstošas kvalitātes dēļ apliekamā persona „B” 2011.gadajanvārī atgriež atpakaļ apliekamai personai „A”.
Preces atgriešanas gadījumā apliekamā persona „B” piemēro to PVN likmi, kas bija piemērota preces piegādes brīdī, .t.i.,21 procenta likmi.
3.piemērs
2010.gadadecembrī apliekamā persona „A” noslēdza līgumu par to, ka apliekamā persona „B” sniegs tai labiekārtošanas darbus, kas tiks pabeigti 2011.gadā. 2010.gadadecembrī apliekamā persona „A” samaksā avansu par visu līguma summu.
Apliekamā persona „B” izrakstītajā avansa nodokļa rēķinā darījumam piemēro PVN 21 procenta likmi.
gadu tikai nomainiet uz 2012. un decembri uz jūniju.
25.06.2012 Avanss 4000+21%
01.07.2012 pavadzīme par preci 4000+22%
jā, šausmīgi sarežģīti - tad no 21 uz 22 mainījās, tagad otrādāk. Tur nu katrs nevarēs saprast. Tikai mums mainās no 22 uz 21, bet Jums atkal no 21 uz 22
8241 ziņojums
Д 26.2Х - К 52.1.0 488Ls
Д 23.9Х - К 57.2.1 88Ls
В июле, кода будем выписывать налоговый счет на всю сумму 400 +22% и 600 + 21%?
226 ziņojumi
Avansi tiek saņemti un dzēsti pa daļām: jūnijā, jūlijā, aug.....
Materiālu piemēri ir vienkārši, bet man sapiņķerēta ķēde.
Vai princips būtu tāds, ka to avansu, ko saņemu ar 22%, jūlijā vai augustā arī dzēšu 22%?