Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Rēķins jūnijā par pakalpojumiem jūlijā Uz tēmu sarakstu
Rēķins jūnijā par pakalpojumiem jūlijā
Kādu PVN piemērot rēķinam, kas izrakstīts jūnija beigās par pakalpojumiem, kas tiks sniegti jūlijā (bet tas nav avansa rēķins), piem nomas maksa?
Atbildes (6)
Ja tiek izrakstīts rēķins par pakalpojumu, kurš vēl nav ticis veikts - tas ir avansa rēķins pēc būtības ( sauciet to kā gribiet).
Ja samaksa nav saņemta jūnijā, tad jūlijā rēķins jāpāraksta ar PVN likmi 21%.( tāds mans viedoklis).
Tas pēc savas būtības ir avansa rēķins - sauciet,kā gribat. Jāraksta ar 22%, bet , ja pakalpojuma saņēmējs līdz 30.06. nesamaksā, šāds rēķins vairs nav derīgs un jāpārraksta ar jūlija datumu un 21%.
Tie nomas maksas prasītāji jau ir lieli gudrinieki. Bieži izraksta rēķinus uz priekšu un vēl sauc par parādniekiem.
Un kā ir ja rēķins izrakstīts pie. 15. jūnijā par nomas maksu no 15.06.-15.07.?
"80. Ja preču piegāde saskaņā ar šā likuma 8.pantapirmo daļu vai pakalpojuma sniegšana saskaņā ar šā likuma 8.pantaotro daļu notikusi līdz 2012.gada30.jūnijam, bet nodokļa rēķins vēl nav izrakstīts, šim darījumam piemēro attiecīgo nodokļa likmi, kas šādai preču piegādei vai pakalpojumam bija piemērojama līdz 2012.gada30.jūnijam.
81. Darījumiem, par kuriem apmaksa veikta šo darījumu starpniecības aģentam līdz 2012.gada30.jūnijam, preču piegādātājs vai pakalpojuma sniedzējs piemēro nodokļa likmi, kas šādiem darījumiem bija piemērojama līdz 2012.gada30.jūnijam."
Manuprāt rēķins, ja nav samaksāts jūnijā, jādala divās daļās par jūniju ar 22% PVN un jūlijā ar 21%.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture