Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
ПВН в июле 21%
Сложилась такая ситуация на фирме,выписан счет в июле за услуги,которые мы оказали в июне,естественно я выписываю счет с 21%,в бухгалтерии той фирмы доказывают мне,что я должна его выписать с 22% т.к. эта услуга за июнь,все что я предложила им это переделать счет концом июня,я же права
Atbildes (49)
Нет - неправы
Счет за услуги в июне но выписанный в июле 22%
Сама так только что сделала
Мне кажется,что это не правильно
Если услуга оказана в июне,просто счет позже выписан-ставка налога 22 %
Par pakalpojumu kas veikts jūnijā - PVN 22% kaut arī rēķinu izraksta jūlijā.
Вы оказали услугу в июне и ПВН был 22%
Они правы
Интересно,как это будет отражаться в ПВН декларации,будут новые графы с21% и 22%
По-моему раньше новых граф не делали, если сейчас не сделают -значит у всех bridinajumi будут в ЭДС
Sen jau vairs nav PVN deklarācijā lauku ar 22% likmi. Ir lauks "Ar PVN STANDARTLIKMI apliekamie....
В этом поле стоит формула - у меня вседа ругается-из-за валюты всегда пару -тройку сантим набегает
Интересно, как они теперь эту проблему решат?
5.2. 41.rindā – ar nodokļa standartlikmi apliekamo darījumu (preču piegādes (arī pašpatēriņa) un pakalpojumu sniegšanas (arī pašpatēriņa)) vērtību bez nodokļa;
5.15. 52.rindā – pēc standartlikmes aprēķināto nodokļa summu, kuru nosaka, izmantojot šādu formulu:
41.rindax 22 : 100
Šīs rindas matemātiskais rezultāts var nesakrist ar faktisko šajā rindā norādīto nodokļa summu, ja:
5.15.1. aizpildot 52.rindu summē visos taksācijas periodā izrakstītajos nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas;
Мне кажется,что это не правильно
80. Ja preču piegāde saskaņā ar šā likuma 8.pantapirmo daļu vai pakalpojuma sniegšana saskaņā ar šā likuma 8.pantaotro daļu notikusi līdz 2012.gada30.jūnijam, bet nodokļa rēķins vēl nav izrakstīts, šim darījumam piemēro attiecīgo nodokļa likmi, kas šādai preču piegādei vai pakalpojumam bija piemērojama līdz 2012.gada30.jūnijam.
(24.05.2012. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.07.2012.)
81. Darījumiem, par kuriem apmaksa veikta šo darījumu starpniecības aģentam līdz 2012.gada30.jūnijam, preču piegādātājs vai pakalpojuma sniedzējs piemēro nodokļa likmi, kas šādiem darījumiem bija piemērojama līdz 2012.gada30.jūnijam.
(24.05.2012. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.07.2012.)
Что б не казалось, надо нормативки читать, хотя бы изредка
если кажется - крестится надо
Это не тот случай, хоть Бог и всемогущ, но нормативки за бухов он читать не будет из прынцыпу
В этом поле стоит формула - у меня вседа ругается-из-за валюты всегда пару -тройку сантим набегает
Интересно, как они теперь эту проблему решат?
да никак. оно никогда практически не сходится, особенно если есть лес или стройка.
Izrakstost rēķinus par Pakalpojumiem , kas sniegti laika periodā sākot ar š.g. 1. Jūliju Jūs aprēķināsiet un norādīsiet PVN likmi 21%. Savukārt, ja jūlijā Jūs izrakstīsit rēķinus par sniegtajiem pakalpojumiem iepriekšējos periodos, t.i. par pakalpojumiem, kas sniegti š.g. jūnijā un agrāk, PVN likme būs 22%.
В Вашем случае, только 22%
Bet ja pakalpojums ir sniegts gan jūnijā gan jūlijā? Un nav iespējams noteikt cik liels daudzums bija saražots jūnijā, un cik Jūlijā. Ko tad?
Izrakstot realizācijas rēķinus-pavadzīmes pēc 1. Jūlija par Precēm vai pakalpojumiem par kuriem Jūs iepriekšējā periodā esat saņēmuši avansa maksājumu, kuram piemērota tā brīža PVN likme 22%, Jūlija realizācijas rēķinā, saņemtajai avansa summai Jūs piemērosiet PVN 22%, un jauno likmi 21%, -piemērsosiet tikai atlikušajai, avansā nesaņematajai summai.
Я Ваш вопрос поняла Diii, но что например я не поняла, нельзя посчитать? Если, как Вы говорите, этот объем невозможно определить, то я бы просто одределилась одним месяцем, какой более реально соответствует ситуации, что Вы думаете?
Bet ja pakalpojums ir sniegts gan jūnijā gan jūlijā? Un nav iespējams noteikt cik liels daudzums bija saražots jūnijā, un cik Jūlijā. Ko tad?
Значит выполнение будет считаться тем месяцем, в котором будет подписан акт. Если есть акт и за июнь и за июль, значит счёт будет с двумя ставками
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture