Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
PVN и собственное потребление Uz tēmu sarakstu
28 ziņojumi
Atbildes (9)
7. Piemērojot likuma 1.panta5.punktu, ja ar pievienotās vērtības nodokli (turpmāk - nodoklis) apliekamā persona (turpmāk - apliekamā persona) savai saimnieciskajai darbībai iegādātās (tai skaitā pašu ražotās) preces nodod bez atlīdzības vai sniedz pakalpojumus bez atlīdzības (piemēram, saviem darbiniekiem, darbinieku ģimenes locekļiem vai citām personām), tas uzskatāms par pašpatēriņu. Piemēram, ja apliekamās personas saimnieciskā darbība ir trauku piegāde un šī persona uzdāvina traukus saviem darbiniekiem, tas uzskatāms par pašpatēriņu. Ja apliekamās personas saimnieciskā darbība ir pakalpojumu sniegšana (piemēram, apģērbu ķīmiskā tīrīšana) un šī persona bez atlīdzības iztīra apģērbu saviem darbiniekiem, tas uzskatāms par pašpatēriņu. Ja apliekamā persona, kuras saimnieciskā darbība ir apģērbu ķīmiskā tīrīšana, nopērk un uzdāvina saviem darbiniekiem traukus, tas nav uzskatāms par pašpatēriņu.
При сдаче в эксплуатацию делается справка--или ввода ОС в эксплуатацию или малоценки
Бухсправка
К 1240 Д 1220 или 1230 или 2112 или сразу на затраты по малоценке/типа 7430-----в общем у каждого своя кухня
Никакого НДС
Накладная внутренняя может быть как документ для передачи из производства или склада готовой продукции в какой -нибудь отдел-бух-ию например
самопотребление--это когда у вас владелец или бух домой эту мебель заберет
28 ziņojumi
117 ziņojumi
28 ziņojumi
Делаете акт или накладную внутреннего перемещения- как у Вас в методике прописано
Если машины легковые для ваших административных нужд - отдельно откорректируете ПВН
т.е была детать за 100 плюс ПВН 21 лат приобретена
высчитываете 20% от 21 лата и переносите предналог на счет неотчисляемого ПВН
Если вы оказываете услуги перевозки или авто грузовое - коррекции ПВН не будет.