Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pašnodarbinātais
Labdien ! Jautājums šāds: ir noslēgts līgums ar pašnodarbinātu personu par pakalpojuma veikšanu (IIN maksā pašnodarbinātais). Pārskaitīta viņam visa līguma summa. Pēc kāda laika viņš atsakās no sadarbības, bet atmaksāt taisās summu bez nodokļa, aizbildinoties, ka nodoklis jau samaksāts. Ko darīt ?
Atbildes (29)
IIN maksā pēc gada rezultātiem. Ja pakalpojums nav veikts, tad ieņēmumu nav un nodoklis arī nav.
Saimnieciskās darbības veicēji, kas nav MUN maksātāji, IIN maksā līdz taksācijas gadam sekojošā gada 15.jūnijam kas Gada deklarācijā aprēķināta kā budžetā maksājamā. Tas ir līdz 2013.g.15.jūnijam. Kāds nodoklis ir samaksāts, avansa maksājums Fiksētā IIN maksātāja 25 LVL? Jums ir viņa SDV apliecības kopija?
Kopija jau varētu būt, bet pašnodarbinātās personas var nebūt.
Если аванс перечисляли-то вообще налогов никаких пока нет, по доходу за этот год он только в 2013 будет отчитываться,поэтому должен всю сумму вернуть.
Или это было выполнение за прошлый год ?
Pašnodarbinātā apliecība ir. Nauda samaksāta š.g. maijā.
Цель платежа-аванс или за работы выполненные по акту в таком-то году ?
Tad jau darbs nav veikts.
Pašnodarbinātā apliecība ir. Nauda samaksāta š.g. maijā.
Mēģiniet pārbaudīt VIDā, vai uz to brīdi šī persona tik tiešām bija reģistrēta kā SDV - mierīgāk gulēsiet.
Если аванс перечисляли-то вообще налогов никаких пока нет, по доходу за этот год он только в 2013 будет отчитываться,поэтому должен всю сумму вернуть.
Или это было выполнение за прошлый год ?
Это относится только к СИА. У лиц, ведущих хоз.деятельность, это сразу относится к доходам. Не стоит дезинформировать народ
Альбина-т.е. у одной стороны-это может быть авансом -грубо говоряч в течение года, а у второй стороны- уже доходом в момент получения денег?
Я считала,что кассовый метод учета отличается только тем, что доходом признается в момент получения денег от реализации своих товаров или услуг,а не в момент отгрузки.
Аванс-по-моему во всем мире-просто аванс,услуги-то нет.
В любом случае-отчетов за этот год еще нет, вернуть он должен с налогом,Только если это была услуга и из документов видно, что она типа сделана-то надо все переделывать под аванс,
Как-то не представляю-как можно услугу ВЗАД вернуть

Можно ее забраковать,претензию предъявить-но вернуть сложно...
Ta ka pakalpojuma nebija, un viņš nevarēja izpildīt līguma nosacījumus avansa summu jāatgriež pilna apmēra. Kadi tur viņam bija izdevumi, nav jūsu problēma.
у одной стороны-это может быть авансом -грубо говоряч в течение года, а у второй стороны- уже доходом в момент получения денег
Именно так.
у одной стороны-это может быть авансом -грубо говоряч в течение года, а у второй стороны- уже доходом в момент получения денег
Именно так.
Nu un? Fiziskā persona par IIN vienalga norēķinās tikai par gadu.
Анда, я комментировала ответ Krast
В любом случае-отчетов за этот год еще нет, вернуть он должен с налогом
Анда, я комментировала ответ Krast
Sorry
Он не вернул -25 % от суммы ?
тут вообще вопрос для гадального салона
какие периоды, какой налог?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture