Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PPR + stingrās uzskaites kvīts
Vai tas iet kopā - PPR un kā apmaksas dokuments kvīts?
Ir vairumtirdzniecība ar rezerves daļām + arī remonti. Visu laiku arī par remonta pakalpojumiem tika rakstīta PPR (klientiem tā labāk patīk) un ar pārskaitījumu.
Tā kā remontu summu mēnesī ir neliela ir doma saņemt VID atļauju kvītīm un tad izrakstot PPR saņemtu skaidru naudu un rakstītu kvīti. Vai tā varētu, Un ko tad kvīti rakstīt, atkārtot PPR rakstīto vai rakstīt PPR numuru?
Atbildes (4)
cik zinu tad vairumtirdzniecībā norēķiniem jābūt no konta uz kontu. Varbūt kļūdos.
Uz remonta un vispār pakalpojumiem nemaz nav obligāti būt PPR, tiem var izrakstīt parastu rēķinu. Uz precēm jābūt stingrās uzskaites PPR>
Ja remontu summa ir neliela, tad vajag izlasīt VID 28.01.04 rīkojumu Nr.150, kur 3.punktā ir uzskaitīti darbības veidi, kad samaksu var saņemt skaidrā naudā pretī izrakstot darījuma kvīti. Varbēt, ka Jums atbilst punkts 3.5 - tikai vajag to uzmanīgi izlasīt, ja atbilst, tad nekādu VID atļauju vairāk nevajag.
Jā es tieši domāju 3.5 , bet cik saprotu , tad VID atļauju te vajag...
Vairumtirdzniecība ir ar pārskaitījumu, bet remonta pakalpojumi taču nav vairumtirdzniecība un nav arī mazumtirdzniecība), tāpēc domāju, ka par šādiem pakalpojumiem varam ņemt skaidru naudu.
VID atļauju speciāli nevajag, vienkārši, kvītis reģistrējot VID nodaļā, jums būs jānorāda, uz kāda p-ta pamata Jūs tās lietosiet, un tad arī VID izlems, vai reģistrēt šīs kvītis, vai nē, bet faktiski atteikumam nebūtu pamata
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture