Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Autonodoklis
Varbūt kāds zina no galvas, vai autonodoklis vēl jāmaksā par atlikušajiem gada mēnešiem ?
Atbildes (30)
Priekš tam ir likums (galva par mazu, lai visu tur bāzt).
Galvenais - nevajag maksāt par nākošo gadu.
Paldies ! Līdzīgu atbildi JAU gaidīju !
Mīļais cilvēks!
Nedrīkst paļauties uz to, ko kads kāds "zina no galvas", jo konkrētā "galva"
1) var kļūdīties
2) var nepareizi jūs saprast
3) kādu periodu vareju būt izslēgta no "lietošanas" un "zināt no galvas" kādu iepriekš pastāvošo normu...
Tomēr, ja pati būtu ieskatījusies likumā, tad pie savas galvas būtu pielipusi uz visu atlikušo mūžu tieši šodien pastāvošā norma.
Neka personīga.
Mīļais cilvēks!
Nedrīkst paļauties uz to, ko kads kāds "zina no galvas", jo konkrētā "galva"
1) var kļūdīties
2) var nepareizi jūs saprast
3) kādu periodu vareju būt izslēgta no "lietošanas" un "zināt no galvas" kādu iepriekš pastāvošo normu...
Tomēr, ja pati būtu ieskatījusies likumā, tad pie savas galvas būtu pielipusi uz visu atlikušo mūžu tieši šodien pastāvošā norma.
Neka personīga.
Ceru, ka šitāda atbilde Jums neatnāks atpakaļ kā bumerangs. Priekš tam jau tas forums ir, ka katrs kaut ko zina no galvas.
Arī - nekā personīga
Ceru, ka šitāda atbilde Jums neatnāks atpakaļ kā bumerangs. Priekš tam jau tas forums ir, ka katrs kaut ko zina no galvas.
Большей глупости придумать уже нельзя
Japaina, Jūs šodien ļoti labvēlīga!

Но я не понимаю чем обижена Indra. Mu-maija всегда отвечаеть по существу.
отвечаеть-отвечает. Пальчики шалят.
Atradu pati, paldies !
(3) Pārējo uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa daļu par atlikušajiem taksācijas perioda mēnešiem komersants vai zemnieku saimniecība maksā valsts budžetā nākamajā taksācijas periodā pirms transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates.
Japaina, paldies, bet jums laikam būs drusku novecojuši dati.
Большей глупости придумать уже нельзя

Хорошо что не Aivars отвечал Indre
Jālasa jau laikam tomēr likums. Arī Japainas dotais materiāls ir novecojis. Pēc jaunās likuma versijas vairs nav jānomaksā atlikušais nodoklis līdz 15.dec., bet var maksāt pirms nākošās tehn.apskates Bet nav aizliegts, protams, arī samaksāt vēl vecajā gadā:-)
Žēl protams, ka Aivars nepieslēdzās ! Varbūt kaut ko asprātīgu varētu izdomāt kā jau stiprā dzimuma pārstāvis
Maksāšanu jau var atlikt līdz nākošai apskatei, ja nekas cits nemainās, bet ar grāmatošanu gan jāpiedomā... Ka nav nākošajā gadā jāfunktierē un forumā jājautā pēc padoma, kā izlabot mazas neuzmanības kļūdiņas... Bet tas jau netika jautāts.
Paldies, par to gan laikam jāpadomā !
Tikai nemaksājiet avansā - uz nākošo gadu maksājums nav pārceļams.
"Tikai nemaksājiet avansā - uz nākošo gadu maksājums nav pārceļams". Перечитала закон - не нашла такого. Мы заплатили часть через банк ,а когда водитель проходил техосмотр с него взяли за веь год- не показывал компьютер в кассе наш платеж. Позвонила, всё нашлось ,предложили перенести этот платеж на следующий год. Что же меня обманули?
"Tikai nemaksājiet avansā - uz nākošo gadu maksājums nav pārceļams". Перечитала закон - не нашла такого. Мы заплатили часть через банк ,а когда водитель проходил техосмотр с него взяли за веь год- не показывал компьютер в кассе наш платеж. Позвонила, всё нашлось ,предложили перенести этот платеж на следующий год. Что же меня обманули?
Тоже сталкивался с таким. Заставил их (CSDD) убедиться в Valsts kase. На будущее порекомендовали не только указывать за какую машину платишь (рег.№), но и период, за который платишь налог.
А, кстати, оплату то за оставшиеся месяцы произведу перед ТО в мае, а начисление на семёрку (за месяцы до декабря) в этом году проводить, или это будет рассматриваться как уменьшение налогооблагаемой базы?
С каких пор расходы, относящиеся к текущему периоду, будут рассматриваться как уменьшение налогооблагаемой базы?
Присоединяюсь к вопросу Альбины.
Все расходы текущего года должны попасть в этот текущий год.
" На будущее порекомендовали не только указывать за какую машину платишь (рег.№), но и период, за который платишь налог" . Всё это было указано в платёжке. В нашем случае водителю нужно было позвонить мне,а не платить сразу по требованию кассира, у них в кассе не имеется сведений о платеже. Когда я позвонила, платёж нашёлся без труда.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture