Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PL garantija
Labdien!
Tika iegādāts PL, kuru atdeva atpakaļ uz garantiju. Konstatēja, ka brāķis un vietā iedeva citu!Pl tika rēķināts un uzkrāts nolietojums.
1) PL uz garantiju jātdod atpakaļ ar PPR (kredītrēķini) vai ar aktu? Un jāsaņem atpakaļ ar PPR vai aktu?
2) Ja atgriež ar PPR, tad PL vajag izslēgt? un jauno uzņemt uzskaitē? Nosakot jaunu nolietojuma periodu?
Paldies!
Atbildes (3)
Sākumā jāsaprot, kas ir PPR, kas Kredītrēķins un kas akts. Jo man no Jūsu rakstītā nav skaidrs, kas ir "PPR (kredītrēķins)"
Pēc tam jāsaprot - kad un par ko izraksta kredītrēķinus, par ko aktus.
PPR (kredītrēķins) = atgriešanas PPR
Tāpēc vēlos uzzināt, vai uz garantiju PL ir jānodod uz akta pamata (iemesls, pārvietošana), kuru pēc tam atgriež - dodot vietā jaunu (uz akta pamata). Vai PL ir jāatgriež ar atgriešanas PPR uzrādot summu + PVN un pēc tam mums iedod atpakaļ arī ar PPR uzrādot summu + PVN!
Kopumā man interesē vai tas man skaitīsies jauns PL?Izlēdzot veco!
MK noteikumi Nr.585 nosaka, kādos gadījumos tiek izrakstīta pavadzīme (vai preču pārvietošanas dokuments).
Vai Jūs PL izslēdzat un ņemat uzskaitē par jaunu ir Jūsu darīšāna - man nav ne jausmas, vai Jums iedod tieši tādu pašu vai drusciņ savādāku PL. Tāpat nav zināms vai cenas sakrīt un kā Jūs vienojaties ar PL pārdevēju.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture