Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
MUN un atvaļinājuma kompensācija Uz tēmu sarakstu
MUN un atvaļinājuma kompensācija
Saprotu, ka darbinieka ienākums mēnesī nedrīkst pārsniegt 500 Ls. Bet kā ar atvaļinājuma kompensāciju? Kā to uzrādīt deklarācijā? Tagad ifinansēs lasu, ka labāk vispār neuzrādīt, bet pielikt klāt paskaidrojumu. Kādā veidā to EDS var izdarīt?
Atbildes (9)
Man bija tieši šāda situācija. Darbiniekam tika aprēķināta atvaļinājuma kompensācija un kopā ar algu iznāca vairāk nekā 500 latu. Parādiju deklarācija visu summu. Pēc 3 mēnešiem man piezvanija no VID-a, noklausijās manus paskaidrojumus un lika atsūtīt tos caur EDS un viss.
Skaidrs, paldies. Tik kā to paskaidrojumu uzreiz pievienot pie deklarācijas?
Saprotu, ka darbinieka ienākums mēnesī nedrīkst pārsniegt 500 Ls. Bet kā ar atvaļinājuma kompensāciju? Kā to uzrādīt deklarācijā? Tagad ifinansēs lasu, ka labāk vispār neuzrādīt, bet pielikt klāt paskaidrojumu. Kādā veidā to EDS var izdarīt?
Skat Mikrouzņēmuma nodokļa likumu.
Andree! Deklarācijai vēstuli pievienot nevajag. Deklarāciju sūtiet atsevišķi. Vēstilu var nosūtīt caur Fails-Citi-Informācija VID klientu apkalpošanas centriem un tur pievienojiet failu ar paskaidrojumu.
es šodien tieši par šo jautājumu zvanīju uz 1898. Man vispār pateica, ka atskaitē nav jārāda atv.kompensācijas summa. Tikai pamatalga.
es šodien tieši par šo jautājumu zvanīju uz 1898. Man vispār pateica, ka atskaitē nav jārāda atv.kompensācijas summa. Tikai pamatalga.
С сайта VID:
Jautājums:
Vai mikrouzņēmuma darbinieka ienākumā tiek ieskaitīta kompensācija par neizmantoto atvaļinājumu vai atlaišanas pabalsts?
Atbilde:
Kompensācija par neizmantoto atvaļinājumu un atlaišanas pabalsts ir iekļaujama mikrouzņēmuma darbinieka ienākumā.
' 3. Skaidrots, kādos gadījumos mikrouzņēmuma darbinieka ienākuma apmēra kritērijs netiek uzskatīts par pārsniegtu, neskatoties uz to, ka ienākums ir virs 500 latiem, tas ir, Darba likumā noteiktā atlaišanas pabalsta dēļ vai tādēļ, ka ir izmaksāta kompensācija par neizmantoto atvaļinājumu, darba tiesisko attiecību izbeigšanas gadījumā un ar šo personu darba tiesiskās attiecības netiek atjaunotas sešu mēnešu laikā pēc to izbeigšanas.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture