Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Preču iegāde no ES
Latvijas firma iegādājas preci no Lietuvas. Lietuvas firma izraksta rēķinu 31.janvārī un transporta kompānija paņem preci piegādei uz Latviju. Latvijas firma saņem preci 1. februārī (CMR datums). Kurā mēnesī (janvārī vai februārī) darījumu uzrādīt PVN deklarācijā? Paldies!
Atbildes (12)
Смотрите по договору, когда переходит право собственности (Инкотермс).
А литовцы покажут в январе, по моему опыту.
Лучше в январе -- литовцы потом весь мозг вынесут нашему виду, а те в свою очередь вам. Был случай на практике при аудите и пришлось переделать.
Лучше в январе -- литовцы потом весь мозг вынесут нашему виду, а те в свою очередь вам. Был случай на практике при аудите и пришлось переделать.
Аналогично, теперь подделываюсь под них.
Man jau arī gribētos janvārī, iepriekšs liku februāra deklarācijā, jo likumā skaidri bija rakstīts, kad saņemtas preces. Bija arī saskarsme ar VID, datu nesakritība ar Lietuvu, tika rakstīts paskaidrojums, viss ok. Bet tagad likumā nav teiks kad saņemtas preces, bet gan kad faktiski ir veikta preču iegāde, bet ne vēlāk par brīdi, kad ir saņemtas preces. Kā tad būtu pareizāk? VID telefoniski atbild, ka tāpat kā bija, kad saņemtas preces.....
Jādara tā, kā likumā teikts
Jādara tā, kā likumā teikts
Janvārī?
Tad, kad ir iegūtas tiesības rīkoties, kā preču īpašniekam.
121.pants. Brīdis, kad nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā norāda nodokļa deklarācijā, un termiņš nodokļa iemaksai valsts budžetā
(1) Nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā norāda tā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā, kad ir veikta preču iegāde Eiropas Savienības teritorijā saskaņā ar šā likuma 31.pantaceturto daļu un izrakstīts nodokļa rēķins.
(2) Ja nodokļa rēķins nav izrakstīts līdz šā likuma 131.pantaotrajā daļā noteiktajam termiņam, aprēķināto nodokli par preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā norāda nodokļa deklarācijā par nākamo taksācijas periodu pēc preču iegādes Eiropas Savienības teritorijā.
likumā teikts "...kad ir veikta preču iegāde Eiropas Savienības teritorijā ... UN izrakstīts nodokļa rēķins." Otrajā punktā "Ja nodokļa rēķins nav izrakstīts .....norāda nodokļa deklarācijā par nākamo taksācijas periodu pēc preču iegādes Eiropas Savienības teritorijā." - tātad - februārī.
Jo janvārī nav abu nosacījumu prece+rēķins.
согласна с Андой, по новому закону показываем в феврале
о, с первым ответившим тоже согласна
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture