По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Iesācējiem

Nepareizs pārskaitijums Uz tēmu sarakstu

Nepareizs pārskaitijums
Chau-tizla situācija. Ko darīt ,Ja vakar klients kluudaini otrreiz pārskaitīja man vienu un to pašu maksājumu -tādu pat kā iepriekšējā nedēļā ? Jaunie rekini viniem tika izstādīti arī vakar-par 200Ls mazāki,kuri viniem tagad arī jaapmaksā. Es naudu negribu viniem pārskatīt atpakal,jo būtu jāizmaksā arī kaut kas algām.
Gunko99
Gunko99 20.02.2013 10:51
16 ziņojumi

Atbildes (4)

tas nav arguments- kaut ko algām. vajag plānot savas naudas plūsmas , lai algām pietiktu. starpību būtu tikai pareizi aizskaitīt atpakaļ
Ludmila_st_
Ludmila_st_ 20.02.2013 10:54
2558 ziņojumi
tas nav arguments- kaut lgām. vajag plānot savas naudas plūsmas , lai algām pietiktu. starpību būtu tikai pareizi aizskaitīt atpakaļ
Ludmila_st_ 20.02.2013 10:54
Nu,es jau cerēju,ka viņi ieskaitīs naudu jau par jaunajiem rēķiniem-vnk nav bijusi tāda situācija,kad pārskaita vairāk un pie tam maksājuma mēŗķī stāv tie pat vecie rēķinu nosaukumi. Vai varbūt to visu summu atstāt un nākamreiz klients par jau nākamiem rēķiniem ieskaitīs starpību,kuru būs parādā-tā nevar?
Gunko99
Gunko99 20.02.2013 10:57
16 ziņojumi
var
Ambera
Ambera 20.02.2013 12:01
21759 ziņojumi
Normāls grāmatvedis paņemtu un piezvanītu klientam!
Andaz
Andaz 20.02.2013 15:21
27897 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.