Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nepareizi piemērots apgādājamais Uz tēmu sarakstu
Nepareizi piemērots apgādājamais
Par 2012.gadutika nepareizi piemērots lieks pgādājamais, kā būtu pareizās to labot. Vai Paziņojumu par FP izmaksātajām summām kopsavilkumu? Nodoklis jāpiemaksā.
Atbildes (10)
Так ничего теперь, пусть работник сам сдаёт декларацию и доплачивает в бюджет.
A počemu predprijateje ne možet?
Потому что в законе так написано.
A kakoj zakon možet skažite?
Подскажем.
Закон о подоходном налоге с населения
Правила КМ 899 о применении норм этого налога.
Правила о пользовании налоговыми книжками № 21.
А зачем вам этот закон?
Что вы с ним собираетесь делать?
Неужели читать?
Ja prosto nemonimaju počemu ja nemogu ispravit Paziņojums za 2012 i palielināt IIN, precizējot VSAOI atskaiti za decembri, ved rabotnik, naš i summa ta 200 lat. Vipredtavte sejšas celoveku razom 200 latej zaplatit. A dla firmi prosče.
вам же сказали, что так написано в нормативных актах
нормативные акты перечислены
вы хотите, чтобы вам из зачитали в прямом эфире?
nu vot cego to tam ja etogo nenašla
ну вот, сейчас все брошу и пойду заниматься вашей тру-ля-ля
96. Piemērojot likuma 13.pantapirmās daļas 1.punktu darba devējs, pamatojoties uz fiziskās personas algas nodokļa grāmatiņā izdarītajiem ierakstiem par tiesību uz nodokļa atvieglojumu rašanos vai zušanu, veic taksācijas gada nodokļa pārrēķinu, ja nodokļa atvieglojums nav bijis piemērots par visu laiku no taksācijas gada sākuma līdz taksācijas gada beigām, par kuru personai ir bijušas uz to tiesības, vai ir bijis piemērots par ilgāku laiku, nekā personai ir bijušas uz to tiesības, un ietur papildus aprēķināto nodokli vai atmaksā par daudz ieturēto nodokli nākamajos taksācijas gada mēnešos pēc nodokļa grāmatiņā izdarīto ierakstu par tiesībām uz nodokļa atvieglojumiem aktualizēšanas.
http://www.likumi.lv/doc.php?id=218825
Перерасчет можно делать только за таксационный год (то есть сейчас за 2013 год)
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture