Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Срок оплаты налога на транспорт Uz tēmu sarakstu
595 ziņojumi
Atbildes (27)
1868 ziņojumi
595 ziņojumi
• pirms attiecīgajā taksācijas periodā veicamās valsts tehniskās apskates samaksā UVTN par mēnešiem no attiecīgā taksācijas perioda sākuma līdz tam mēnesim (ieskaitot), kurā tiek veikta transportlīdzekļa valsts tehniskā apskate;
• pārējo UVTN daļu par atlikušajiem taksācijas perioda mēnešiem samaksā valsts budžetā nākamajā taksācijas periodā pirms transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates;
• ja transportlīdzekli lieto uz darba līguma pamata vai patapinājuma līguma, kas noslēgts ar personu, kas nav komersants vai zemnieku saimniecība, pamata, UVTN šī līguma laikā maksā katru mēnesi līdz tam sekojošā mēneša 15. datumam;
• par transportlīdzekli, kas Latvijā tiek reģistrēts pirmo reizi, UVTN transportlīdzekļa reģistrācijas dienā jāmaksā valsts budžetā tikai par to kalendāro mēnesi, kurā transportlīdzeklis reģistrēts;
• maksājot UVTN kredītiestādē vai citā iestādē, kurai ir tiesības sniegt maksājumu pakalpojumus, vairs nav jāveic atsevišķs maksājums par katru transportlīdzekli, bet maksājuma mērķī jānorāda to transportlīdzekļu reģistrācijas numuri, par kuriem nodoklis tiek maksāts.
1868 ziņojumi
595 ziņojumi
Никак не доходит, надо ли тогда начислять и отражать в балансе налог за 2012 год , который будем платить в 2013 году?
дай умное объяснение, что это не страшно
давай еще, а то мне ничего путного в голову не приходит
давай еще, а то мне ничего путного в голову не приходит
Uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa taksācijas periods ir kalendārais gads.
(29.03.2012. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.05.2012.)
(3) Pārējo uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa daļu par atlikušajiem taksācijas perioda mēnešiem nodokļa maksātājs maksā valsts budžetā nākamajā taksācijas periodā pirms transportlīdzekļa valsts tehniskās apskates.