Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PK aplikšana ar IIN
Lūdzu jūsu viedokli. Likvidēts uzņēmums un tā vienīgajam īpāšniekam izmaksāta likvidācijas kvota, teiksim 3000LVL., no kuriem 2000 LVL ir firmas pamatkapitāls. Īpašnieks jau jā fiziska persona aizpilda kapitāla pieauguma deklarāciju: norādot ienākumu no kapitāla atsavināšnas 3000LVL(3 aile) un izdevumus , kas saistīti ar kapitāla aktīva iegādi - 2000LVL. Sanāk, ka jāmaksā KP nodoklis no 1000LVL. BET - VID saka, ka PK neesot nekādi izdevumi, ka jāmaksā no visas summas3000LVL ??? Lūdzu padalieties ar viedokli šajā jautājumā!
Atbildes (4)
Manuprāt arī tikai no 1000 Ls
Atbilstoši likuma "Par iedzīvotāju ienākuma nodokli"11.9panta pirmajai daļai, ja tiek saņemta likvidācijas kvota Komerclikuma izpratnē, kapitāla pieaugumu nosaka no atlīdzības, kas saņemta kā likvidācijas kvota, atņemot kapitāla aktīva iegādes vērtību un kapitāla aktīvā veikto ieguldījumu vērtību kapitāla aktīva turēšanas laikā.
http://www.lvportals.lv/skaidrojumi.php?id=243715
Atradu O. Lukašinas skaidrojumu G@E 2010.gadaaprīlī. Arī viņa uzskata, ka PK likvidējot firmu neapliekas ar IIN. Bet kā lai par to pārliecinu VID? Manuprāt maksāšanai nav nekādas loģikas, jo nopenīts, pieaudzēts ir tas, kas ir virs PK, bet pats PK ir fiziskās personas ieguldījums, par kuru visi nodokļi nomaksāti.
Tad vajadzēja pareizi VIDam nodeklarēt darījumu.
Andaz, kā Jūs to domājie? Varbūt Paziņojumā par FP izmaksātajām summām varētu uzrādīt kvotu bez PK?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture