Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Darījums ar starpnieku
Labdien kolēģi! Padalieties lūdzu pieredzē. Saņemam konta izrakstu no SIA X ( starpnieks), kur ir norādītas summas, par saņemtajiem pakalpojumiem no citām SIA. Klāt šim dokumentam ir attaisnojuma dokumenti no šīm SIA. Par saņemtiem pakalpojumiem maksājam SIA X. Kā pareizāk būtu grāmatot?! Šo konta izrakstu un pielikt klāt šos attaisnojuma dokumentus, vai arī grāmatot katru dokumentu atsevišķi un tad ar starpkontu viņus saslēgt?!
Paldies jau iepriekš!
Atbildes (6)
Ir iespaids, ka Jūs ir viena - vienīga grāmatvede savā SIA, SIA X, un klāt vēl rindā citās SIA.
Katrs par sevi - Dievs par visiem.
Nepareizs iespaids!
Uzņēmums, kurā strādāju saņem konta pārskatu ( tā viņiem saucas dokuments, uz kura pamata maksājam par saņemtiem pakalpojumiem) SIA X, bet šis SIA X pats šos pakalpojumus nesniedz. Tapēc kā attaisnojuma dokumentus pieliek pakalpojumu sniedzēju rēķinus, kuriem mēs pa tiešo nemaksājam.
Loģika teic kā jābūt līgumam pec kura Jūs uzticāt SIA X veikt maksājumi SIA A, B, C par pakalpojumiem kurus pedējas izdara Jūsējam SIA. Visam darbām protams jābūt tiešī saistītām ar Jūsu SIA SD.
Vēlāk SIA X piestādā Jums sakopotu rēķinu kurš pec apmaksāšanas ir Jūsu attaisnojošais dokuments.
Tie rēķini kurus sanēm SIA X no SIA A, B, C, ir tikai SIA X attaisnojošie dokumenti - nevis Jūsējie.
Ļoti svarīga līguma pareizība ka arī SIA X grāmatveža kompetence.
Par SIA X grāmatveža kompetenci neņemos spriest. Man galvenais korekti iegramatot darijumu. Paldies!
Uz konta pārskata pamata diez vai var korekti iegrāmatot darījumu, tā ir tikai izdruka no gr/programmas.Jāpārlasa, kas ir attaisnojošs dokuments un nodokļa rēķins.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture