Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības atskaites, VID - attiecības, informācija, audīts
UIN Uz tēmu sarakstu
Atbildes (8)
308 ziņojumi
10 ziņojumi
"Piemērots minimālais nodoklis no saimnieciskās darbības"
Ja pareizi saprotu, tad tiešām ieliekot tur ķeksi, man ailē parādās 50 EUR.
"Aprēķinātais nodoklis taksācijas mēnesī (ieskaitot papildus nodokli līdz 50 euro, ja par pārskata gadu aprēķinātā nodokļa summa ir mazāka par 50 euro) (17.panta 11.d. un 12.d.)"
Tad es saprotu, ka tagad man ir piemērots nodoklis 50 EUR vērtībā.
Kā man viņu apmaksāt?
Vai es to varu apmaksāt no sava privātā konta, nevis bankas, jo tur līdzekļu nav.
"Uzmanību! Aprēķināto nodokli valsts budžetā jāpārskaita līdz pēctaksācijas perioda 20. datumam."
Tādu man uzrākstu rāda virs deklarācijas, problēmu nav, bet tad kā ar to apmaksu? Šodien jau ir 19. datums
10 ziņojumi
Nodokli var maksāt kā vien vēlaties, no sava konta, pastā, no mammas konta, galvenais norādīt korektu maksājuma mērķi.
EDS sadaļā maksājumi, cik saprotu, jāizvēlas konts "uzņēmuma ienākuma nodoklis"
Tie 50 EUR ir arī ienākuma nodoklis vai viņu ir jānodēvē savādāk?
10 ziņojumi
Maksājuma uzdevuma tekstā:
Reģistr.No., teksts - UIN par 2019.gadu Āmen.
Piemēram: "40103225444979, UIN par 2019.gadu".
P.S. Var maksāt ne tikai no mammas konta. Var maksāt arī no tēta konta, labāk tomēr no vecākā brāļa konta (bet tā, lai brālis nepieķer), var arī no mīļāko kontiem, ja šī statusa personas ir pietiekami turīgas un tos 50 EUR nepamanīs.