По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

Problēmas ar pdf rēķiniem Uz tēmu sarakstu

Problēmas ar pdf rēķiniem
Tas pat nav jautājums, bet sūdzība. Esmu jau pieradusi, ka Tele2 pēc tam, kad atsūta e-pastu, ka ir pieejams rēķins un aicina uzspiest uz pdf, nekas nenotiek, bet pēc zināma laika, piemēram, nākamajā dienā, tad gan šī saite ir aktīva un izdodas atvērt pdf failu. Nezinu, kādēļ failam "jānobriest" un nevar uzreiz atsūtīt tā, ka saite strādā. Esmu ar šo samierinājusies.

Bet nupat jau arī Rīgas ūdens! Līdz šim atsūtīja zinu, ka ir pienācis rēķins portālā, ieejot varēja zem klienta atrast rēķinu un bija ikona "lejuplādēt pdf". Tagad ir tikai lodziņš, kura varu ielikt ķeksi "apmaksāt". Vai viņid omā, ka man pietiek zināt tikai summu? Ja es būtu privātpersona, kam svarīgi tikai samaksāt, tad jā. Bet man vajag rēķinu, lai iegrāmatotu. Ātrumā neatceros, bet pēdējā mēneša laikā man bija vēl viens tāds gadījums, tikai neatceros, kuram pakalpojumu sniedzējam.

Vai nu man ir paranoja no pārstrādāšanās, vai arī kaut kādi brīnumi ar datoru (grūti gan iedomāties, kādēļ vienā brīdī pdf faili vai to saites neeksistē un tad vēlāk parādās). Tādēļ, lai saglabātu garīgo līdzsvaru jāprasa - vai kadam arī vēl tā ir?
Ilzex
Ilzex 08.02.2021 16:46
2666 ziņojumi

Atbildes (10)

Man tā nav, jo ... man šie monstri rēķinus nesūta.
Sūta visādi citādi - tos visus līdz šim varēja atvērt bez problēmām.
Iespējams, ka vai nu ir iedarbojies atvērtais prāts vai arī ir sazobe ar mākslīgo intelektu.
Bet tie... kā zināms, dzīvo mākonī...
Ķer nu vēju laukā vai putnu gaisā.
Ilze - vaļerjanka un все через девятку!
Aivars007
Aivars007 08.02.2021 16:57
26981 ziņojums
Esmu jau pieradusi, ka Tele2 pēc tam, kad atsūta e-pastu, ka ir pieejams rēķins un aicina uzspiest uz pdf, nekas nenotiek, bet pēc zināma laika, piemēram, nākamajā dienā, tad gan šī saite ir aktīva un izdodas atvērt pdf failu.
Ilzex 08.02.2021 16:46
Ir, ir! Es pat rakstīju to Tele 2 kantorim, bet reakcija nulle!
Aivareno
Aivareno 08.02.2021 17:04
6641 ziņojums
Ir, ir! Es pat rakstīju to Tele 2 kantorim, bet reakcija nulle!
Aivareno 08.02.2021 17:04
Зачем же писать канторе, если теперь можно написать прямо здесь
Albina
Albina 08.02.2021 17:24
64595 ziņojumi
Teiksim tā, pie Tele2 "īpatnībām" es pieradu, jo agrāk bija vel trakāk. Rēķinu nemaz neatsūta, atsūta īsziņu ar summu un saka, ka rēķinu var atrast mans tele2. Viss jau labi, bet abos gadījumos tas nemaz nav tāds numurs, ar kuru varētu Tele2 piereģistreties, jo tā ir sim karte interneta pieslēgumam Es pāris mēnešus sūdzējos, vienu reizi uzrakstītju, ka man ka grāmatvedei ir darīšana ar daudziem rēķiniem, bet viņējie ir visšausmīgākie. Tad nu vismaz sāka sūtīt uz e-pastu, kas ir uzlabojums. un to vienu dienu es arī varu pagaidīt, jo nu jau zinu, ka rīt gan jau rēķinu atvēršu
Bet Rīgas ūdens ... Pamēģināšu rīt un varbūt, ka būs "nobriedis".

Es jau saprotu, mērķa auditorija ir cilvēki, kas negrib krāmēties ar rēķiniem un pieslēdz vai nu automātiskos maksājumus, vai samaksā uzreiz ar tālruni. Vieni klienti man noslēdza līzinga līgumu. Pirmo rēķinu ar lielām grūtībām izspiedu, jo liela summa par pirmo iemaksu. Par nākamajiem - klusums. Kad sāku prasīt, tad klienta administratore atbildēja, ka banka pati "noņem" vajadzīgo summu un rēķinu nemaz neesot
Ilzex
Ilzex 08.02.2021 17:48
2666 ziņojumi
Зачем же писать канторе, если теперь можно написать прямо здесь
Albina 08.02.2021 17:24
Jēgas tikpat nekādas!
Aivareno
Aivareno 08.02.2021 17:53
6641 ziņojums
T2 galā ir jau pamanīts, ka kaut kas ar tām saitēm nav! Velk uz to, ka viena nodaļa izsūta e-pastus, cita atver saites, lai strādā. Sola tuvākajos mēnešos sākt kārtot... Diemžēl nedaudz tālāk no manas atbildības šī kontrole. Bet šomēnes es jau dzirdēju, ka liela depeša cirkulēja pa attiecīgajām nodaļām. Viens klients laikam ar SPRK piedraudēja.

Rīgas Ūdens man rēķinu nesūta, bet būtu interesanti - kas ir tas trešais fēlerus ģenerējošs.

Arī interneta pieslēguma SIM kartei ir savs telefona numurs. Ar kuru var veiksmīgi reģistrēties Mans Tele2 tāpat kā ar balss numuru. Tāpat kā no tās interneta kartes pat SMS var sūtīt. Tiesa, uzreiz pasaku - par maksu, 7 ar kaut ko centi gabalā. Bet telefona numurs tai apakšā ir parastais 8zīmju, kas sākas ar 2. Redzēt var rēķinā vai līgumā.

Katram klientam pie pirmā līguma noslēgšanas gan jautā piegādes veidu - pa pastu, īsziņā par to, ka pieejams pašapkalpošanās portālā, vai e-pastā. Vai apkalpotāji to ievēro vai arī viņiem nu jau par to ir citi piegājieni (piemēram, ja klients - atkal ārpus manas zonas. Ko tur paraksttiesīgā (vai paroli zinošā) persona ielikusi, jājautā tai.
Ant_lv
Ant_lv 08.02.2021 18:51
3404 ziņojumi
Tele2: Кнопка "Aplūkot rēķinu" => наверху - закладка "Rēķini" => там где сумма - появляется надпись "Apskatīt rēķinu"
RNP: слева выбираете "Rēķinu arhīvs" и просматриваете любой счёт, в.т.ч. подготовленный. Другое дело, что оплату он даёт на все счета. Поэтому я стараюсь оплатить, пока не появился счёт за аренду земли.
Tehnolog
Tehnolog 09.02.2021 10:48
3099 ziņojumi
Technolog - nav jau tā, ka es nezinātu, kur tos rēķinus atrast:) Tele2 ir tā, ka aizejot uz "apskatīt rēķinu" nākamais solis saka - spiediet uz pdf, lai apskatītu rēķinu. Un šajā brīdī var spiest, cik vien ilgi pietiek pacietības, tur vienkārši vēl nav saites, kā jau paskaidroja Ant. Nākamajā dienā - ir.
Neatceros, vai ar RNP man bija problēmas, ja bija, tad viņi bija tie "trešie".

Rīgas ūdens (kam vakar aizrakstīju), šodien atsūtīja atvainošanos un pdf portālā bija ievietots, tā ka neizdevās pārbaudīt, vai pats tur būtu "nobriedis" kā Tele2.
Ilzex
Ilzex 09.02.2021 12:44
2666 ziņojumi
Ja RNP ir Rīgas namu pārvaldnieks - ar viņiem gan man nekad nav bijušas problēmas.
Aivars007
Aivars007 09.02.2021 13:51
26981 ziņojums
Man Tele2 rēķini atveras bez problēmam uzreiz pēc saņemšanas. Nekad neesmu saskārusies ar tādu problēmu. Man interesantāk ir ar Tet. Tie vienmēr atsūta paziņojumu par rēķinu un tas atveras bez problēmām, bet tajā pašā dienā paziņojums tiek atsūtīts otreiz un to atvērt nav iespējams.
Ilzevr
Ilzevr 11.02.2021 11:55
149 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.