Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
10 proc NIN un ieskaite
добрый день. Заключен договор аренды помещения с физ.лицом.(10 proc IIN). По договору аренда за 5 лет 6000 евро. По договору фирма делает ремонт в этом помещении на 6000 евро и на эту сумму уменьшается выплата владельцу. Владелец на банк ничего не получает. ВИД консультанты сказали в этом случае налога нет так как выплаты нет. Ваше мнение?
Atbildes (6)
IIN likuma 7.pants"Maksātāja gada ienākums ir visa taksācijas perioda (kalendārā gada) laikā iegūto naudas, naturālo vērtību un saņemto pakalpojumu kopums". Attiecīgi naudas izmaksas vai neizmaksas faktam nav nekādas nozīmes.
Man personīgais viedoklis - ja remonts uzturošais, tad IIN nav jāmaksā, ja kapitālais - tad IIN jāmaksā.
А ничего, что под 10% никакие расходы, кроме НИН, вообще не предусмотрены, и какая разница получал он деньгами эти 6 тысяч или сделан взаимозачет.
На мой непрофессиональный взгляд (профессионалы у нас в ВИДе сидят), налог надо платить
Чего только не придумают лишь бы не платить… Без налога эта ситуация невозможна. Нет выплат - прерывайте договор аренды. Делаете ремонт - можно расценить как благо владельцу недвижимости, а это налогооблагаемый доход и ещё вопрос о ставке налога, ремонт капитальный или косметический, как и что списываете и ещё много много вопросов может быть если проверят …
Я бы задала ВИДу это вопрос в письменном виде,чтобы ответили со всеми ссылками на закон. Телефонный разговор к делу не пришьёшь
IIN likuma 7.pants"Maksātāja gada ienākums ir visa taksācijas perioda (kalendārā gada) laikā iegūto naudas, naturālo vērtību un saņemto pakalpojumu kopums". Attiecīgi naudas izmaksas vai neizmaksas faktam nav nekādas nozīmes.
Man personīgais viedoklis - ja remonts uzturošais, tad IIN nav jāmaksā, ja kapitālais - tad IIN jāmaksā.
Однозначно, labums.
Главный вопрос, как красиво растянуть на 5 лет и отчеты, и налог.
Ieskaits ir iespējams tikai tādēļ, ka ir ienākums. Manuprāt, nodoklis jāmaksā. Galu galā 120 eiro gadā nav nekāda traģiska summa, 10 eur mēnesī.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture