Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
inventarizacija Uz tēmu sarakstu
Atbildes (6)
Думаю, да. Какая разница, где конкретно находятся материалы: на складе, объекте, на подотчёте у лица. Они внутри фирмы, не проданы и не использованы. Делайте инвентаризацию.
Макссофт, я немного не понимаю, как это технически будет выглядеть, ведь часть материалов уже задействовано и находятся "в стенках".
Когда материалы сдавались на объект, известно какие, сколько и по какой цене. По результатам инвентаризации выяснится, что осталось неиспользованным, значит остальное "в стенках".
Это-то понятно, а те материалы, которые не "в стенках", а на объекте - куда их: в материалы или в незавершенку?
Man arī ļoti aktuāls jautājums...Kā inventarizācijā pareizi uzrādīt nepabeigto celtniecību? Summa bilancē ļoti būtiska. Pasūtītājam padarīto darbu nodod pa etapiem ar aktiem. Kā precīzi noteikt, cik un kuri celtniecības materiāli palikuši vēl neizlietoti. Vai kāds grāmatvedis nav šo jautājumu likumdošanā pētījis?
Ievaliep 23.01.2005 00:28
5 ziņojumi
5 ziņojumi
Я думаю, что те материалы, которые не "в стенках" оставить в незавершёнке, а инвентаризация нужна лишь для контроля учёта этих материалов на объекте.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt