По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Reorganizācija Uz tēmu sarakstu

Reorganizācija
Reorganizējot uzņēmumu, ir mainījies nosaukums. Vai tādā gadījumā ir jāpārraksta visi rīkojumi? Vai varbūt ir iespējams uzrakstīt tikai vienu kopīgu rīkojumu?
Lilitar
Lilitar 11.03.2005 10:25
5 ziņojumi

Atbildes (2)

Domāju, ka nevajag pārrakstīt. Uzraksta rīkojumu, ka no tāda datuma nosaukums ir tāds un visi iepriekš rakstītie rīkojumi ar tādu un tādu nosaukumu ir spēkā.
Titovinese
Titovinese 11.03.2005 10:30
217 ziņojumi
kāpēc lai būtu jāpāraksta iepriekšējie rīkojumi, čekus un rēķinus taču iepriekš saņemtos un izrakstītos Jūs neanulēsiet un nelabosiet.

Bet darba līgumiem gan būs nepieciešami manuprāt grozījumi sakarā ar uzņēmuma nosaukuma maiņu, kur abas līgumslēdzējpuses parakstās.
Cleo
Cleo 11.03.2005 10:36
19234 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.