Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PL nolietojums
Ja PL paardots tagad decembra viduu vai nolietojumu UIN (dubulto amortizaciju) bus jarekina par 2002.gadu
Atbildes (5)
Nolietojumu UIN (dubulto amort.) par konkrētu gadu, jārēķina neatkarīgi no pieņemšanas vai izslēgšanas mēneša tajā gadā.
Kas attiecās uz pieņemto pamatlīdzekļi - taisnība, kas attiecās uz izslēgto taksācijas gadā (neatkarīgi no izslēgšanas mēneša)- absolūti nepareizi. Sakarā ar to, ka aprēķins ir sarežģīts un foruma ietvaros viņu izstāstīt nevar - izlasiet Likuma "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" 13. Panta 1. punkta 4. apakšpunktu -tur viss ir aprakstīts.
Matemātika vienkārša:
Nolietojumu nodokļu vajadzībām iegūst:
Katrā grupā saskaņā ar UIN nodokļa normām nosaka vērtību no kā rēķina amortizāciju:
Atlikusī vērtība gada sākumā ( nodokļu vajadzībām nevis finansu grāmatvedībā) + grupā jauniegādāto pamatlīdzekļu vērtība - izslēgto pamatlīdzekļu atlikusī vērtība finansu grāmatvedībā
Jāizslēdz no aprēķina saimnieciskajā darbībā neizmantotos pamatlīdzekļus.
Jauki, bet ja man tajaa grupaa bija tikai viens PL un tas tad arii tika paardots? Vairak nav!
Для декларации берутся только ОС, стоящие на балансе предприятия на 31,12, и участвующие в производственном процессе
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture