Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
darba alga
Nepodskazhite pozhalusta: u menja rabotnik ushol s 01.09.po30.09. v neoplachivaemij otpusk. On rabotal po nalogovoj knizhke. Raschjoti ja delaju v Excele. Uzhe v zavedjonnih formulah u menja pokazivaet chto mne nado emu viplatitj 6.5 Ls (eto 25% on neoblagaemogo min.) Eto tak? Mne nado emu viplatitj ih?
Atbildes (25)
Так если Вы ему ничего не платите то к чему минимум необлагаемый применяете? Его надо убрать
За сентябрь не делаете ему никаких расетов, я в зарплатной ведомости вписываю - отпуск за свой счет с 01.09. по 30.09. А минимум за сентябрь примените к расчету за октябрь.
За сентябрь не делаете ему никаких расетов, я в зарплатной ведомости вписываю - отпуск за свой счет с 01.09. по 30.09. А минимум за сентябрь примените к расчету за октябрь.
A mozhet bitj emu samomu delatj pereraschjot v VIDe, ja imeju v vidu podatj IIN deklaraciju, togda emu ih vozvratjat, razve net?
Inst, так Вы в октябре применили бы 2 минимума (за сентябрь и октябрь)?
А почему? Ведь в сентябре доходов не было и налогом облагать нечего
Es divus minimumus par vienu mēnesi nepielietoju. Darbinieks var iesniegt gada deklarāciju un tad viņam atgriezīs
Человек с налоговой книжкой за год имеет право на необлагаемый минимум в размере 26*12, поэтому. + п.57пр.357/18.10.00.
Если в каком-то месяце года таксации минимум не был применен, бухгалтер имеет право его применить, НО при наличии непрерывных трудовых отношений.
Нечего человека гонять по СГД из-за одного-двух минимумов.
Jā , redziet kā ! Nemaz par to nebiju padomājusi , ka varu kompensēt nepielietoto minimumu ( bezalgas atvaļinājums visa mēneša garumā) citā mēnesī.Bet ja piem . bezalgas atvaļinājums ir piem. trīs nedēļas un viss mēneša minimums pielietots atlikušajai algai ir " par lielu " t.i. alga ir aprēķināta mazāka kā minimums . Vai tad neizmantoto minimumu arī var pārcelt uz nākošo mēnesi?
Можно и нужно непримененный минимум применить в др. периоде.
Grāmatvedis var pielietot neapliekamo minimumu tikai par to periodu, par kuru tiek veikts aprēķins. Ģada neapliekamā minimuma kopsumma koriģējas tikai pie gada deklarācijas.
Похоже на то :), вот я задумалась каким же это образом автоматизировать двойное (а может тройное?) применение минимума в другом периоде. Не пойдёт, минимум применяется один раз.
53. Tā kā ikgadējā vai papildu atvaļinājuma, vai atvaļinājuma bez darba algas saglabāšanas laikā darbinieks nepārtrauc darba attiecības ar darba devēju, darbinieks šajā laikā nezaudē tiesības uz neapliekamā minimuma un nodokļa atvieglojumu piemērošanu uz darba attiecību pamata saņemamajam ienākumam.
Инн, нельзя не согласиться!
Но и согласиться трудно, в 57п. речь ТОЛЬКО о льготах, а не о минимуме.
57. Darba devējs, pamatojoties uz fiziskās personas algas nodokļa grāmatiņā izdarītajiem ierakstiem par tiesību uz nodokļa atvieglojumu rašanos vai zušanu, veic taksācijas gada nodokļa pārrēķinu, ja nodokļa atvieglojums nav bijis piemērots par visu laiku no taksācijas gada sākuma līdz taksācijas gada beigām, par kuru personai ir bijušas uz to tiesības, vai ir bijis piemērots par ilgāku laiku, nekā personai ir bijušas uz to tiesības, un ietur papildus aprēķināto nodokli vai atmaksā par daudz ieturēto nodokli nākamajos taksācijas gada mēnešos pēc nodokļa grāmatiņā izdarīto ierakstu par tiesībām uz nodokļa atvieglojumiem aktualizēšanas.
Инна, а этот пункт, на мой взгляд, несколько о другом.
Одним словом, очередной раз думай сам, как поступить. И так, и так в принципе верно!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture