Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
apgādājamie
palīdziet atrisināt situāciju- darbiniekam nod. grāmatiņā ir divi apgādājamie, bet tagad VID ir mainījis un uzraxta ka par vienu no tiem atvieglojumi kopš 30.04. nav piemērojami [ ieraksts izdarīts šodien]. Kā korektāk to labot?
Atbildes (20)
Нужно чтобы сам работник подал годовую декларацию и уплатил бы НЕ уплаченный налог. Вы за прошлые месяцы ничего сделать не можете.
Зависит от зарплаты работника. Если сумма большая, то вполне в ноябре и декабре можно удержать недоплаченный ПНН.
Pārrēķiniet IIN no 30.04., sastādot grāmatvedības izziņu, izmantojot atvieglojumu tikai par vienu pagādājamo.
Каким образом и на основании чего? Удержать согласно ЗоТ можно только если не правильно начислено за последние 2 месяца.
Amuil! А может работник не будет возражать, если за него это предприятие сделает. Зачем ему жизнь усложнять?
Julijam- un iesniegt labotas VSAOI?
Может и не будет, только вот зачем это "геморой" предприятию?
Soglasna s Amull. Pustj rabotnik podast deklaraciju sam pomogite toljko emu eje zapolnitj. Rabotnik sam vinovat. Pustj i rashlebivajet.
Виноват в этом сам работник (см.правила о налоговых книжках № 222), потому нехай пишет заявление с нижайшей просьбой произвести перерасчет налога.
Наш ВИД говорит, что надо пересчитывать.
Ludmila_st., jā, VSAOI atskaites arī ir jālabo.
Amuil! А может больший геморой при проверке получится, если увидят что апгадниека с 30.04. нет и работник налог не перечислит сам. Уменьшаем же мы ПНН, если принесли нодоклю книжку, где льгота записана задним числом.
Latgales VID saka ka var pārrēķināt un iekļaut tekošajās VID atskaitēs...
Там есть дата записи, когда ликвидировали льготу. Так что у фирмы проблем не будет.
U nas toze samoje bilo. No mi ni odnogo ot4eta ne peredelivali. Hotja VID govoril nado ispravlatj. Pomogli rabotniku zapolnitj deklaraciju i vsje. On sam doplatil summu v gos.kaznu
Интересно, а его там не пожурили за то, что налоги позже заплачены.
Вроде бы как положено в срок?!
57. Darba devējs, pamatojoties uz fiziskās personas algas nodokļa grāmatiņā izdarītajiem ierakstiem par tiesību uz nodokļa atvieglojumu rašanos vai zušanu, veic taksācijas gada nodokļa pārrēķinu, ja nodokļa atvieglojums nav bijis piemērots par visu laiku no taksācijas gada sākuma līdz taksācijas gada beigām, par kuru personai ir bijušas uz to tiesības, vai ir bijis piemērots par ilgāku laiku, nekā personai ir bijušas uz to tiesības, un ietur papildus aprēķināto nodokli vai atmaksā par daudz ieturēto nodokli nākamajos taksācijas gada mēnešos pēc nodokļa grāmatiņā izdarīto ierakstu par tiesībām uz nodokļa atvieglojumiem aktualizēšanas.
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/iein_nr.357.doc
Уже неоднократно затрагивали эту тему. Я так понимаю этот пункт, что работодатель обязан сделать перерасчет за таксационный год.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture