Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
VID
Доброе утро форумчане. Может у кого - нибудь была проблема как у меня? Я нашла что в апреле месяце у нас была сделка с наличностью более 1000LS и забыла сдать декларацию если я сейчас сдам эту декларацию будет ли нам штраф и какой может у кого-то была похожая ситуация ?
Atbildes (11)
Lasīju forumā , ka nav vērts nodot tagad deklarāciju , jo tāpat uzskaitīs soda naudu 5% no summas . Un ja pārbaudē atklās arī tā pati summa . Tā kā pārbaudes tik bieži nenāk tad labāk tagad nedeklarēt.
V slu4ae nedeklarirovanija etih sdelok wtraf 5% ot nedeklarirovannoj summi.
Za naruwenie ze sroka poda4i deklaracij wtraf 10 Ls. Pri4em, na pervij raz mogut i prostitj. Li4no ja sdavala bi. Vam rewatj.
mi opozdali na 10 dnej i straf 5% ot summi napisali sudzibu zdjom otveta
Лариса, а Вы свяжитесь с партнерами по этому вопросу - они задекларировали вас или, может тоже забыли?;) А штраф в 5% так и так будет.
Мы тоже пропустили сделку в феврале, проверка пришла в ноябре - штраф 5%. Не забывайте, что Ваши партнеры тоже должны эту сделку задекларировать. Если они это сделали, то VID Вас вычислит. Лучше сдать, можете отделаться легким испугом.
Не слышала. чтобы с этим отчетом отделывались легким испугом. Пересдадите сами или найдет СГД - итог один, штраф.
Кто как говорит с партнерами созванились они сдала а вконсультационном отделе сказали пока год не закрыт быстро сдайте по закону какбы не своевременная сдача отчета 10 Ls
Sozvonitesj s partnerom po sdelke - uto4nite sdavali li oni deklaraciju. Esli net, to mozet proneset, a esli sdali pri vstre4noj proverke vas vse ravno dostanut.
Я как то избежала Правда у меня была валюта ЕС
Helena_r, nevienmēr deklarēt vajag abām pusēm. Mazumntirgotājiem piemēram nav jādeklarē skaidrā naudā veiktie darījumi ar tiem pircējiem, kas no viņiem iegādājās teiksim degvielu n-tās reizes, kopsummā sasniedzot un pārsniedzot 1000 Ls. Pienākums deklarēt ir pircējam.
Likuma par nodokļiem un nodevām 30.panta6.daļa "(6) Mazumtirdzniecībā veiktajos darījumos šā panta normas ir attiecināmas tikai uz preču pircēju."
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture