Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Darba likumdošana, darba attiecības. Darba drošība.
Autoratlīdzības līgums Uz tēmu sarakstu
10004 ziņojumi
Atbildes (23)
10004 ziņojumi
Не думаю, что тот опытный бух была права, так говоря.
На эту тему Майи могут ответить по-подробнее.
10004 ziņojumi
(13) Fiziskā persona, kuras pastāvīgā dzīvesvieta ir Latvijas Republikā un kura saņem autoratlīdzību (autortiesību un blakustiesību atlīdzību), izņemot autortiesību mantinieku un citu autortiesību pārņēmēju, un ir sasniegusi vecumu, kas dod tiesības saņemt valsts vecuma pensiju, vai ir I vai II grupas invalīds, nav obligāti sociāli apdrošināmā persona.
(14) Personai, kura ir darba ņēmējs un vienlaikus saņem arī autoratlīdzību (autortiesību un blakustiesību atlīdzību), ir tiesības izvēlēties: vai nu no autoratlīdzības (autortiesību un blakustiesību atlīdzības) ienākuma neveikt sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, vai no autoratlīdzības (autortiesību un blakustiesību atlīdzības) ienākuma veikt sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas atbilstoši pašnodarbinātajiem noteiktajai likmei un kārtībai.
Но, главное, чтобы вы могли обосновать своё решение
10004 ziņojumi
сообщений: 871 06.02.2006 23:22
Думаю, что можно, только не забудьте снять 15 % на оправданные расходы, тогда налог будет ещё меньше
Но, главное, чтобы вы могли обосновать своё решение
Где снять? В годовой декларации ПНП?
10004 ziņojumi
10004 ziņojumi
41.1. 40 % apmērā no autoratlīdzības (honorāra) summas:
41.1.1. par mūzikas darbu (operas, baleti, operetes, mūzika citiem skatuves darbiem, kamerdarbi, simfoniskie, vokāli simfoniskie un kora darbi, darbi pūtēju orķestrim) radīšanu un publicēšanu;
41.1.2. par skulptūru, monumentāli dekoratīvās glezniecības, dekoratīvi lietišķās un noformētājas mākslas, stājglezniecības, teātra dekorāciju mākslas un dažādas tehnikas grafikas darbu radīšanu;
41.2. 30 % apmērā no autoratlīdzības (honorāra) summas:
41.2.1. par māksliniecisku grafiku un fotodarbu radīšanu iespiešanai un izstādēm, kā arī datorgrafiku un videodarbu radīšanu;
41.2.2. par atklājumu, izgudrojumu un rūpniecības paraugu radīšanu (no honorāra par to izmantošanu pirmajos divos gados);
41.3. 25 % apmērā no autoratlīdzības (honorāra) summas – par citiem mūzikas darbiem;
41.4. 20 % apmērā no autoratlīdzības (honorāra) summas:
41.4.1. par arhitektūras projektu radīšanu;
41.4.2. par dizaina projektu radīšanu;
41.5. 15 % apmērā no autoratlīdzības (honorāra) summas par citu – šajā punktā neminētu – darbu radīšanu.
42. Ienākuma izmaksātājs taksācijas gada laikā, aprēķinot no fiziskajai personai izmaksājamās autoratlīdzības (honorāra) summas izmaksas brīdī ieturamo nodokli, ņem vērā ar šī ienākuma gūšanu saistītos izdevumus šo noteikumu 41.punktā noteiktajā apmērā.
43. Fiziskā persona, kurai no izmaksātās autoratlīdzības (honorāra) summas taksācijas gada laikā nodoklis aprēķināts un ieturēts atbilstoši šo noteikumu 42.punktam var iesniegt gada ienākumu deklarāciju, ja tās faktiskie ar zinātnes, literatūras un mākslas darbu, atklājumu, izgudrojumu un rūpniecisko paraugu radīšanu, izdošanu, izpildīšanu vai ci
Спасибо. 10004 ziņojumi
nav ziņojumu
Авторы тоже самозанятые. Есть для них одно послабление. Если работают на наемной работе и где-то за них уже платится социалка, то с творческого приработка можно платить по желанию.
28223 ziņojumi