Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Iepriekšējā gada rēķins.
Kā pareizi iegrāmatot rēķinu tagad janvārī, ja pats rēķins ir no pagāju''sā gada augusta un PVN ATSKAITĒ NETIKA UZRĀDĪTS. pALDIES!
Atbildes (11)
Vienkārši iegrāmatojiet ar pareizo datumu un pie PVN gada deklarācijas sastādīšanas, iesniedziet augusta PVN deklarācijas grozījumus.
a kapec janvarii? man liekas ka janvari neka nevar iegramatot-tas jebkada variantaa bus nepareizi. Min var iegramatot ar decembri. A kapec tiesi janvarii??? atradat rekinu aiz skapisa?:)))
не хочется открывать новый топик, много раз обсуждалось, если услуга оказана в январе, счет получили и оплатили в феврале,знаю что предналог учитываем в феврале, но не могу коллеге процитировать нормативку, то-есть почему нельзя отчислить предналог в январе? Можно ссылочку плзз.?
Потому, что для предналога нужно, чтобы было соблюдено 2 условия: оказана услуга и получен счет. В январе еще счет не получен.
10.pants. Priekšnodokļa atskaitīšana un budžetā maksājamā nodokļa aprēķināšana
(1) Tikai Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētai apliekamai personai ir tiesības nodokļa deklarācijā kā priekšnodokli no budžetā maksājamās nodokļa summas atskaitīt:
1) no citām apliekamajām personām saņemtajos nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas par precēm un pakalpojumiem savu ar nodokli apliekamo darījumu nodrošināšanai, kā arī tādu ārvalstīs veiktu darījumu nodrošināšanai, kuri būtu apliekami ar nodokli, ja tie tiktu veikti iekšzemē.
Статью 10 закона о ПВН посмотрите.
Latenergo выставило счет 2.02,06, за электроэнергию января месяца. Но в затраты я должна взять в январе. Документ выписан 02,02,06, В программе у меня только одна дата : дата проводки, значит я документ должна занести 31,01,06 и налог отработать на 2311? А уже в феврале на Дт 5721? Так? Подскажите пож-та
Я бы в течение года не заморачивалась, а проводила счет февралем по дате выписки, тогда и НДС попадет так, как надо.
Викса, вам это необходимо для отчетов начальству?
Если нет, то в течении года с этим заморачиваться смысла не вижу.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture