Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Консультация по ОС Uz tēmu sarakstu
Atbildes (58)
nav ziņojumu
412 ziņojumi
216 ziņojumi
В законе:6) ja attiecīgās kategorijas pamatlīdzekļu atlikusī vērtība pēc nolietojuma atskaitīšanas taksācijas perioda beigās nepārsniedz 50 latus vai attiecīgajā kategorijā vairs nav neviena pamatlīdzekļa, kategorijas atlikušo vērtību noraksta taksācijas gada saimnieciskās darbības izdevumos;
Ничего о полном исключении нет.
Вот Вам еще одна "хохмочка" наших писателей.
13 статья ПНП регулирует налогообложение, а это означает корректировку НОД, а не списание в расходы (что суть есть проводка).
В описываемом случае - на конец года категории как бы нет, а на следующий год учет начинается заново.
2004: KV-165,74; AV-0, ОС нет
2005: KV-165,74+3200=3365,74 или 3200, тогда что делать с Правилами 556?
nav ziņojumu
сообщений: 33
Да, возможно, для таких монстров форума, которые почти за год имели только 33 посещения форума семинар и не дает много новой информации.
Однако до семинара сообщается, что требования стандарта по большей части давно известны, так как наши основные законы писаны с учетом этих самих стандартов (правда, в то время многим недоступных).
Спасибо, хоть, что отмечено "много разговоров", а не часик-другой и разбежались.
Ваша корректированная стоимость нигде в учете не указывается - только в карточке по налоговому учету. Забудьте про нее.
В прошлом году в декларации по ПНП Вам следовало уменьшить НОД, а в следующем году заново формировать эту категорию.
Или я не поняла Вашей тревоги?
4) attiecīgās pamatlīdzekļu kategorijas atlikušo vērtību, no kuras aprēķina taksācijas perioda nolietojumu, nosaka, palielinot pamatlīdzekļu kategorijas pirmstaksācijas perioda atlikušo vērtību par taksācijas periodā iegādāto vai izveidoto pamatlīdzekļu vērtību un par kapitālajām izmaksām attiecīgās kategorijas pamatlīdzekļiem un samazinot par taksācijas periodā izslēgto vai stihiskas nelaimes rezultātā vai citādā piespiedu kārtā zaudēto pamatlīdzekļu atlikušo vērtību summu, kas noteikta maksātāja finanšu grāmatvedībā to izslēgšanas brīdī;(Закон 0 ПНП,ст.13)