Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Gada ienākuma deklarācija Uz tēmu sarakstu
Atbildes (13)
" За 2006 год имеется paziņojums par algas nodokli с места работы (ienākuma veids-darba alga)"
- Может там 0,00 ? А если есть цифры, получается что ему начисляли зарплату и тогда не понятно почему он её не получал.
1562 ziņojumi
1562 ziņojumi
:'(
12 ziņojumi
1) paziņojums par algas nodokli (с места работы):
brutto ieņemumi - 682.44
neapliekamais ienākums - 150.00
atvieglojumi par invalīditāti - 12.26
VSAOI - 47.92
ienākums, no kura aprēķināts nodoklis - 472.26
ieturētais nodoklis - 118.07
2) paziņojums par algas nodokli (c VSAA):
brutto ieņēmumi - 1825.83
neapliekamais min. - 167.46
atvieglojums par invalīditāti - 224.03
ienākums, no kura aprēķināts nodoklis - 1434.34
ieturētais nodoklis - 358.64
3) 90.00 Ls - ārstnieciskie izdevumi
В декларации у меня получилось, что nodokļa pārmaksa - 39.19.
Правильно ли я всё посчитала. Зараннее спасибо.
Varbūt domāts neapliekamais minimums?
bruto ieņēmumi 682,44 + 1825,83 = 2508,27
neapliekamais ienākums 150,00
neapliekamais minimums 2006.g. 384,00
atvieglojumi 12,26 + 224,03 = 236,29
attaisnotie izdevumi 47,92
apliekamais ienākums 2508,27 - 150,00 - 384,00 - 236,29 - 47,92 = 1690,06
25% nodoklis 422,52
samaksāts nodoklis 118,07 + 358,64 = 476,71
pārmaksa 476,21 - 422,52 = 54,19
... pie noteikuma, ka tie 150 lati ir kaut kāds nezināms neapliekamais ienākums (piemēram, jūs no viņa nopirkāt viņa privāto īpašumu - datoru, televizoru vai dīvānu). Vai varbūt tas ir bēru pabalsts, darba devēja dāvana par tādu summu nevar būt, jo 2006.gadā minimālā alga bija tikai 90 Ls.
Ja tas tomēr ir domāts neapliekamais minimums, tad aprēķins ir pavisam cits. Un arī pie noteikuma, ka tie 150 lati ir ieskaitīti bruto ieņēmumu summā - ja patiešām neapliekamais ienākums.
Un vēl tam visam klāt 90 Ls par ārstnieciskajiem pakalpojumiem, un pārmaksa sastāda 76,69 Ls? Vai pareizi?