Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Годовая декларация
Моя коллега утверждает, что изменились сроки за которые можно подать годовую декларацию D1, D, D3. Т.е. ее теперь подают за 3 последних года, но вот от куда она взяла эту информацию хочется узнать, может кто подскажет ссылку ? Заранее спасибо.
Atbildes (9)
Так у нее и надо спросить, откуда она взяла эту информацию.
Tas jau ir spēkā jau diezgan sen. Ja neesi sniedzis deklarāciju, tad to var izdarīt par trim pēdējiem gadiem.Uniesniegt var visa tekošā gada garumā.
Ljim Спасибо за отклик. А вот где можно поссмотреть информацию об этом? И значит ли это новшевство, что я могу забытые чеки 2003 года включиь в декларацию, сдаваемую мною в этом году?
Нет. Надо заполнять декларацию за 2003 год. А если вы её заполняли значит надо сделать исправленную декларацию за 2003 год.
Jūs varat iesniegt deklarācijas par 2004; 2005 un 2006.gadu Par 2003.gadujau ir nokavēts. To varējāt izdarīt līdz 31.12.2006.g.
Извините. Я не посчитала годы. Действительно за 2003 год наверно поздно. А лучше всего сходить в СГД и узнать за какой год принимают в этом году декларации.
Народ, вы что? Если имеется D3, то ее вместе с D нужно сдавать до 1 апреля послетаксационного года.
Вообще-то годовая декларация - это D, а D1,D2,D3,D4 - это приложения.
И естественно,если есть хоз.деятельность,то приложение D3 вместе с D нужно сдавать до 1 апреля послетаксационного года.
Tiem maksātājiem, kuriem deklarācija jāiesniedz obligāti (piemēram saimn.darbības veicējiem), deklarācija jāiesniedz līdz pēctaksācijas gada 1.aprīlim.
Likumā "Par nodokļiem un nodevām" ir noteikts, ka maksātājam ir tiesības iesniegt deklarāciju labojumus un precizēt nodokļu aprēķinu 3 gadu laikā no maksāšanas termiņa.
ņemot vērā, ka 2003.gadadeklarācijas IIN maksāšanas termiņš bija 15.04.2004, tie, kuri deklarācijas iesniedz par attaisnotajiem izdevumiem (D4), vēl līdz šī gada 15.aprīlim var iesniegt deklarācijas par 2003.gadu
ja kādam palikuši vēl čeki vai neizmantots minimums un atvieglojumi par 2003.gadu vajag izmantot iespēju, kamēr vēl nav 15.aprīlis.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture