Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Ой, ой, кварира в наследство... Uz tēmu sarakstu
Atbildes (46)
Налог с дохода от продажи недвижимости — уже в мае
"Предполагается, что уже с конца мая доход от продажи недвижимости будет облагаться подоходным налогом с населения. Иными словами, практически всем жителям Латвии придется отдать государству 25% от разницы между ценой приобретения (покупки, наследования, дарения или приватизации) и продажи недвижимости"
Цена наследования ?
7478 ziņojumi
Metodiskie materiāli par ar iedzīvotāju ienākuma nodokli neapliekamajiem ienākumiem
38. Nekustamā īpašuma iegādes dienas noteikšanai izmantojama šāda tabula.
4. Mantojot Tiesas spriedums mantojuma lietā Tiesas sprieduma spēkā stāšanās diena
Если: денац. имущество:
4. Mantojot Iegādes vērtība ir mantojuma masā ietilpstošā konkrētā īpašuma vērtība, izņemot gadījumu, kad tiek mantots iepriekš denacionalizēts īpašums, jo par šāda īpašuma iegādes vērtību tiek uzskatīta minētā īpašuma pārdošanas cena ( neveidojas ar nodokli apliekams ienākums)
10.piemērs
2005.gada25.augustā spēkā stājās tiesas spriedums mantojuma lietā saskaņā ar kuru fiziskā persona mantoja savam tēvam piederējušo īres namu. Fiziskās personas tēvs iepriekšminēto īres namu denacionalizēja 1995.gadaziemā.
2006.gada10.aprīlī fiziskā persona pārdeva mantoto namu.
Pārdošanas brīdī nams fiziskai personai bija piederējis mazāk nekā 12 mēnešus, tātad ienākums no nama pārdošanas ir apliekams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, bet tā kā mantota denacionalizēta īpašuma iegādes vērtība ir vienāda ar tā pārdošanas cenu, tad apliekamais ienākums neveidojas.
7478 ziņojumi
Ох, ох... опять крутиться придется :'( 7478 ziņojumi
7478 ziņojumi
1562 ziņojumi
12.piemērs
2005.gada12.decembrī fiziskā persona privatizēja dzīvokli. Privatizācijā tika izmantoti valsts piešķirtie privatizācijas sertifikāti, kā arī 2004.gada14.septembrī nopirktie privatizācijas sertifikāti. 2006.gada3.martā fiziskā persona pārdeva privatizēto dzīvokli.
A – fiziskā persona dzīvoklī bija pierakstīta kopš 1985.gada
Gūtais ienākums nav apliekams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, jo par īpašuma iegādes brīdi tiek uzskatīts īres līguma noslēgšanas datums 1985. gadā, t.i., līdz dzīvokļa pārdošanas brīdim ir pagājuši vairāk nekā 12 mēneši.
B – fiziskā persona dzīvoklī nebija pierakstīta, bet īres līgums 1995.gadā tika noslēgts uz šīs personas ģimenes locekļa vārda.
Gūtais ienākums nav apliekams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, jo par īpašuma iegādes brīdi tiek uzskatīts ģimenes locekļa noslēgtā īres līguma spēkā stāšanās datums 1995.gadā, t.i., līdz dzīvokļa pārdošanas brīdim ir pagājuši vairāk nekā 12 mēneši.
C – fiziskā persona dzīvoklī nebija pierakstīta.
Gūtais ienākums ir apliekams ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, jo tas bija personas īpašumā mazāk nekā 12 mēnešus.
Apliekamais ienākums ir starpība starp pārdošanas cenu un iegādes vērtību, kur dzīvokļa iegādes vērtība ir valsts piešķirto privatizācijas sertifikātu nominālvērtības un nopirkto privatizācijas sertifikātu vērtības (vidējās tirgus cenās 14.09.2004.) summa
7478 ziņojumi
7478 ziņojumi
А,тогда ясно,Каугури это хоть и Юрмала,да не совсем.
Каугурские цены на квартиры не очень отстают от рижских.