Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
ēkas noma Uz tēmu sarakstu
7 ziņojumi
Atbildes (13)
ar pievienotās vērtības nodokli apliekamā persona (turpmāk — apliekamā persona) — fiziskā vai juridiskā persona vai ar līgumu vai norunu saistīta šādu personu grupa, vai šādas grupas pārstāvis, kas veic saimniecisko darbību un ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā,
bet Likuma 11. pants ir papildināts ar divpadsmito daļu, kura nosaka: ja maksātājam nerodas saimnieciskās darbības izdevumi vai tie ir nebūtiski, maksātājs, gūstot ienākumu no īpašuma (iznomājot nekustamo īpašumu, nododot lietu tālāk apakšnomniekam....), var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienestā kā saimnieciskās
darbības veicējs. Šajā gadījumā maksātājs nav tiesīgs piemērot saimnieciskās darbības izdevumus un tajos iekļaut ar īpašuma uzturēšanu un pārvaldīšanu saistītos izdevumus, izņemot nekustamā īpašuma nodokļa maksājumus par attiecīgo nekustamo īpašumu. (žurnāls "Bilance" Nr.4 (2007. gads)
Reģistrēt saimniecisko darbību ir izdevīgi, ja ar saimnieciskās darbības veikšanu ir saistīti lieli izdevumi,turpretī, ja izdevumi ir niecīgi, ieteicams
izmantot likuma 11. panta divpadsmitajā daļā noteiktās iespējas.
7478 ziņojumi
Fiziska persona(nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicēja), iznomā firmai ēku
------------------------------------------------------
PVN piemēro tikai tas, kas ir reģistrēts Valsts ieņēmumu dienesta ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā
Jūsu Fiziska persona(nav reģistrējusies kā saimnieciskās darbības veicēja), bet papildus
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=12&hl=1
Nodokļu maksātāju konsultāciju e-pasta adrese – iedzīvotāji var nosūtīt interesējošos jautājumus par VID kompetencē esošajiem jautājumiem sava rajona VID nodaļas konsultantiem
7478 ziņojumi
7478 ziņojumi
uz kāda pamata nomnieks ietur 25 % .kur tāds likums izrakts ? iznomātāja kreņķis ir nodokļi no ienākumiem ?
reģistrēties par saimnieciskās darbības veicēju ir iznomātāja darīšana ,tāpat kā reģistrēties par PVN maksātāju .
nomniekam ,kā šeftmanim būtu izdevīgi 18% maksāt, bet nevar ,jo darījumu partneris nav reģistrējies kā PVN maksātājs.
iznomātājs nomniekam vēl var ieturētos 25% atiesāt+tiesas izdevumi +patērētais darbs +morālais kaitējums par apčakarēšanu .
NOMNIEKS NAV TIESĪGS NOMAS NAUDAS DAĻU MAKSĀT TREŠAJĀM PERSONĀM .ja nu vienīgi kāds krāpniecisks līgums sastādīts.
26 ziņojumi
Я офигеваю. Может все-таки "специалистам" не стоит влезать в налоговую бухгалтерию

А то надают тут советов, а потом уж точно несчастному номниеку придется платить 25% + и т.д., правда уже государству в виде штрафных санкций за вовремя неудержанные налоги.
1727 ziņojumi
7478 ziņojumi