Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Ieņēmumi un PVN celtniecībā
Vai tiešām tik ļoti viss šai nozarē mainījies- ieņēmumus uzskaita pēc aktiem, PVN pēc rēķiniem? Paņēmu jaunu firmu un neko nesaprotu no tās grāmatvedības.VID esot licis kontēt uz ieņēmumiem pēc akta tikai 232(iepriekšējo mēnešu izpilde?)-611, piemēram , aprīlī, rēķins izrakstīts 05.05. un tad uzskaitīts PVN. Un kā to visu dabūt UVĪ PVN deklarācijā?
Atbildes (82)
na 611 posle postuplenija deneg na s4et pec avansa rekina:-/
Par avansiem viss skaidrs, bet par abpusēji parakstītiem izpildes aktiem ir jautājums. Bez tam vēl katram rēķinam ir % , kas paliek neapmaksāti kā garantija.
MK noteikumos par PVN normu piemērošanu ir skaidri pateikts par PVN uzskaiti celtniecībā. Ieņēmumus, sastādot gada pārskatu jānovērtē, pēc LGS Nr. 5 prasībām.
Vai tiešām tik sarežģīti pajautāju?
Gada beigās jau viss skaidrs,bet vai tad tā jādara katru mēnesi un nedrīkst izrakstīto rēķinu kontēt 231-611,572?
Я в течение года доходы и ПВН учитываю по счёту.
В декабе, если акт подписан, а счёт не выписан учитываю только доходы.
Vienmēr izrakstīto rēķinu kontēji D23XX K 6XXX K5721.
Aktu var parakstīt arī, piem. 4. janvārī, bet darbi veikti bija taču decembrī
Dimma:-O
На основании чего вы сделаете проводки в декабре, если акт подписан 4 января?
Чегой-то поторопилась с вопросом.:-(
Уже забыла про баланс.;-)
Dimma, беру свой вопрос обратно.:-)
Vienmēr kontēju rēķinu ar izrakstīšanas datumu 231-611,572, bet te ir katru mēnesi 232-611, tad nākošajā mēnesī rēķins 231-232 un 231-5721, esot tādas VID prasības, jo likumā ieņēmumi jāuzskaita pēc akta, PVn pēc rēķina.Bet taksācijas periods UIN taču ir gads. Decembrī gan ir jāuzskaita gan ieņēmumi, gan izdevumi, bet tas jau tikai decembrī, vai tiešām tik sarežģīti jākontē visu gadu? un ko darāt ar tām summām, kuras 'asūtītājs apmaksā tikai pēc garantijas perioda beigām ,vai tās iekļauj tekošā perioda ieņēmumos vai pārceļ un nākamo periodu ieņēmumiem veidojot arī rezervi izdevumiem?
Гарантийные деньги учитываются в доходах.Они просто не доплачиваются.Можете на них завести отдельный счёт.
Logram, Jūs taču arī Bizneskompleksā mācījāties celtniecības grāmatvedības uzskaiti, vai ne?
Paldies par garantijām sapratu,un par ieņemumiem laikam ir tomēr tā- ir rēķins ir ieņēmumi un PVN, nav rēķina, nav ne ieņēmumu, ne PVN, vai ne tā?
Как учили на курсах в Бизнескомплексе:
1. акт подписан 28.03.2006; счет выписан 10.04.2006 - ПВН платим в апреле;
2.счет выставлен 27.04.2006; акт составлен 27.04.2006;заказчик подписал 11.05.2006 - ПВН платим в мае.
Klepa, apsolu braukt uz kursiem,tikai laikam jau nekas nav mainījies, tikai Kurzemes VID atkal kaut kādas stulbas prasības. Vienmēr tā ir, ka akts ir vispirms, un rēķinu neizraksta pirms nav parakstīts akts, tad viss ir OK un pa vietām. Un kontē rēķinu, nevis aktu.
1). если акт за март подписан 28.03.07., счет выписан 10.04.07. = ПВН начисляем в марте, доходы (61..)-в марте;
2). если акт за март подписан 10.04.07., счет выписан 30.03.07. = ПВН начисляем в апреле, доходы (61..)-в марте;
3). если акт за март подписан 10.04.07., счет выписан 12.04.07. = ПВН начисляем в апреле, доходы (61..)-в марте;
Нашу компанию проверяет присяжный ревизор, пока проблем не было
Kā tad tas viss tiek parādīts PVN deklarācijā,tur jau ieņēmumiem pretī ir PVN vienā mēnesī. Kurā liku'mā ir notekts, ka jādara tā?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture