Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Dažādi neklasificēti jautājumi
Darbinieks ar 14.gadiem!! Uz tēmu sarakstu
340 ziņojumi
Atbildes (26)
Noteikumi par valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu veicēju reģistrāciju un ziņojumiem par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un iedzīvotāju ienākuma nodokli
13.1 Darba ņēmējam, kurš pārskata mēnesī sasniedz 15 gadu vecumu, darba devēja ziņojumā par darba ņēmējiem, kuri ir apdrošināmi atbilstoši visiem valsts sociālās apdrošināšanas veidiem, uzrāda obligāto iemaksu objekta un obligāto iemaksu daļu, kas aprēķināta par tām pārskata mēneša dienām, kad šī persona ir sasniegusi 15 gadu vecumu.
(MK 20.12.2005. noteikumu nr.969 redakcijā)
13. Ja mainās darba ņēmēja apdrošināšanas statuss, atbilstošā obligāto iemaksu likme piemērojama ar nākamo mēnesi pēc apdrošināšanas statusa maiņas.
Tad neko tagad vēl vairāk nesaprotu, tu ir bez apakšpunktiem!! Es jau tā pat saprotu, ka ir ar 01.09 jāpiemēro soc likme!! Jo kā tad es to darbinieku varu sadalīt 2 daļās priekš soc atskaites??
340 ziņojumi
Paskatieties www.vid.gov.lvkā tur ir.
Un ziņās par darba ņēmējiem kāds kods man jārāda, ja viņa nav soc padrošināma un augustā jāsniedz vēl vienas ziņas, ar 11 kodu, ka tagad ir apdrošināma??
340 ziņojumi
11
Tāda darba ņēmēja statusa iegūšana, kurš ir apdrošināms atbilstoši visiem valsts sociālās apdrošināšanas veidiem
Pēc loģikas ar 11 kodu jādod būtu ziņojums tikai sākot ar 03.08.
bet kā līdz tam nezinu,jo 3.pieliumā šā kā tā takš jārāda pie darbin. kas nav soc.apr.arIIN bet kods ta tāds nav cik lasu.
Ja kāds neatbildēs piezvaniet uz VID un mums arī pastāstiet intereses pēc.
3.pielikumā uzrāda pie darbiniekiem, kuri nav obligāti sociāli apdrošināmi!!!
340 ziņojumi
13.1 Darba ņēmējam, kurš pārskata mēnesī sasniedz 15 gadu vecumu, darba devēja ziņojumā par darba ņēmējiem, kuri ir apdrošināmi atbilstoši visiem valsts sociālās apdrošināšanas veidiem, uzrāda obligāto iemaksu objekta un obligāto iemaksu daļu, kas aprēķināta par tām pārskata mēneša dienām, kad šī persona ir sasniegusi 15 gadu vecumu.
(MK 20.12.2005. noteikumu nr.969 redakcijā):-<
Tas arī ir šīs personas ienākums, no kura jārēķina VSAOI.
Tikai tajā mēnesī arī parādās ienākums, VSAOI, IIN (no ienākuma par iepriekšējo mēnesi) un UDVRN.
Pirms tam bija tikai personas dati, IIN un riska nodeva.
Начисленная зарплата,подоходный налог и риска нодева показываются, соц - 0,00.
В зинеюмсе показывается не начисленная зарплата, а объект социальных платежей!!!
Если такого объекта нет, то в 4 графе ничего и не показывается.
А показывается - лишь по достижении 15 лет и только за ту часть дохода, которая относится к периоду достижения 15 летнего возраста.
340 ziņojumi
340 ziņojumi
Bet šeit nav divas, jo iepriekš nebija nekādas likmes.
Ziņojumā tiek uzrādītas VSAOI un riska nodeva par konkrēto mēnesi, bet IIN ir vienkārši informatīvs raksturs (tam taču nav sakara ar šajā mēnesī uzrādīto ienākumu).
340 ziņojumi