Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti
nomas maksa i avans Uz tēmu sarakstu
Atbildes (7)
D 5721 K 262X - PVN 18%
В декларации указываете сумму ПВН как предналог.
1041 ziņojums
D 755 K 531
D 5721 K 531 i zakrivaju chast avansa
D 531 K2190
D 531 K5721 eto pravilno ?
220 ziņojumi
1041 ziņojums
apliekamai personai ir tiesības atskaitīt priekšnodokli:
Nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas par saņemtajām precēm vai pakalpojumiem atskaitāmas kā priekšnodoklis pēc preču vai pakalpojuma un nodokļu rēķina saņemšanas vai pēc nodokļa rēķinā norādītās nodokļa summas samaksas avansā.
(Likuma "Par pievienotās vērtības nodokli” 10.panta1.2.daļa).
avans uplatili, vzjat v prednalog vsju summu PVN ot uplachenogo avansa !
+
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/metodiskie%20materiāli/met_pvn_avanss.doc
7478 ziņojumi
Фирма заплатила аванс за аренду торгового места не будучи налогоплательщиком.Счёт был выставлен с ПВН.
Имею ли я право показывать в первой декларации этот аванс?
Мне кажется, что имею, потому что в законе сказано, что нельзя в предналог в первой декларации ставить аренду офисных помещений, а в данном случае, как бы, производственное.
Если не права, то поправьте.