Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Auto sākotnējā vērtība
Savs personīgais auto tiek izīrēts uzņēmumam un jau 2 gadus tai tiek rēķināts nolietojums. Tagd vēlos pārdot to. Ja pārdošu par atlikušo vērtību - man būs jānomaksā no tās nodoklis 15%? Vietā mans vīrs man uzdāvinās savu auto, jautājums vai es no ši auto varēšu rēķināt nolietojumu un pieņemt, ka auto sākotnējā vērtība ir dāvinājuma līgumā norādītā summa?
Atbildes (6)
No personīgas mantas pardošanas nevajag maksat IIN. Kāpēc uzņēmums rēķināja nolietojumu uz svešo auto? No jūsu jautājuma grūti saprast kas tur ir.
cik var saprast, Diana ir pašnodarbināta un izīrējusi savu auto uzņēmumam..
uzņēmums, savukārt to auto dot Diānai kaut kādu uzdevumu veikšanai
Es atvainojos, ja neesmu saprotami izklāstījusi situāciju. Es esmu pašnodarbinātā persona, jo izīrēju savu auto uzņēmumam. Auto ir pirks finanšu līzingā, tapēc izdevumos kredīta maksājumus iekļaut nevaru. Es esmu tā, kas rēķinu auto nolietojumu, lai veidotu izdevumu daļu. Mans auto ir manas saimnieciskās darbības pamatlīdzeklis. Es šo pamatlīdzekli vēlos pārdot par pamatlīdzekļa atlikušo vērtību. Ienākums no auto pārdošanas būs jāpieskaita pie saimnieciskās darbības ieņēmumiem. Turpmāk savā saimnieciskajā darbība izmantošu vīra auto. Jautājums ir vai dāvinātam pamatklīdzeklim var rēķināt nolietojumu vai tas jāuzkaita natūrā?
Cik nu man zināms līzinga auto izīrēt nedrīkst.
Jebkurš PL, vai tas pirkts vai dāvināts, ir jaņem uzskaitē, pirms tam nosakot tam vērtību. Kad PL ņemts uzskaitē, tam ir jārēķina nolietojums.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture