Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
VSAOI за самозанятое лицо Uz tēmu sarakstu
nav ziņojumu
Atbildes (3)
3. Reģistrācijas kārtība
10. Pašnodarbinātais, kā obligāto iemaksu veicējs reģistrējas Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālajā iestādē pēc savas dzīves vietas, līdz tā mēneša desmitajam datumam, kas seko mēnesim, kurā viņa mēneša ienākumi ir sasnieguši vienu divpadsmito daļu no Ministru kabineta noteiktā obligāto iemaksu objekta minimālā apmēra pašnodarbinātajam, t.i., 2007.gadā Ls 150 (noteikumu 6.punkts).
+
2. Reģistrējoties Valsts ieņēmumu dienesta teritoriālajā iestādē, pašnodarbinātajam izsniedz paziņojumu (noteikumu 2.pielikums„Paziņojums”), kurā ir norādīts kredītiestādes nosaukums un konta numurs, uz kuru jāpārskaita obligātās iemaksas, kā arī atskaišu iesniegšanas un obligāto iemaksu veikšanas termiņš (noteikumu 9.punkts).
+
4. Obligāto iemaksu objekts un veikšanas kārtība
26. Pašnodarbinātais veic obligātās iemaksas par to pārskata ceturksni, kurā vismaz vienu mēnesi ienākumi ir sasnieguši vienu divpadsmito daļu no Ministru kabineta noteiktā obligāto iemaksu objekta minimālā apmēra pašnodarbinātajam. Nodokļu maksātājs 15 dienu laikā veic obligātās iemaksas par tiem pārskata ceturkšņa mēnešiem, kuros ienākumi ir sasnieguši Ls 150 mēnesī (noteikumu 21.punk
7478 ziņojumi
nav ziņojumu