Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
покупка земли у физ лица
Podskazite kak pravilno sdelat:zakljuchen dogovor s fizicheskim licom o pokupke zemli v majie mesjace, oplata proizvoditsja poetapno ijun ijul, sentjabr, sejchas vse platezi svjazannie s zemlej otnosu na schet 1240, aposle registracii v zemelnoj knige uchitivaju kak osnovnoe sredstvo D1230- K1240 1.pravilnoli eto?, 2. t.k. platezi za zemlju proizvodjatsja poetapno , kogda podavat 4 pazinjojums o viplachennih dohodah fiz. licu, posle okonchatelnogo pascheta ili toze poetapno v moment viplati summ? zaranee blagodarju za otveti
Atbildes (9)
paziņojums jāsniedz reizi ceturksnī par tajā ceturksnī izmaksātajām summām par zemes iegādi.
Bet kāpēc 4.pielikums Jūs domājiet , ka tas ir ar IIN apliekamas izmaksas? Visu laiku domāju , ka tas ir ar IIN neapliekams ienākums( pers.īpašuma pārdošana) un jāiesniedz ir 5.pielikums.;-)
Skazite pozaluista, a esli eto 5 pielikums , to kogda ego podavat, kogda budet okonchatelnaja viplata ili kazdij raz posle viplati opredelennoj summi?
Ja 5. tad tikai vienu reizi par visiem maksājumiem līdz 2009.g.1.februārim.
vispirms jau jānoskaidro vai tas ienākums ir ar IIn apliekams vai nē un tad zināsiet kurš pielikums jāsniedz.
9. pants. Ar nodokli neapliekamo ienākumu veidi
1. Gada apliekamajā ienākumā netiek ietverti un ar nodokli netiek aplikti šādi ienākumu veidi:
19.1) ienākums no tāda nekustamā īpašuma atsavināšanas, kas maksātāja īpašumā (no dienas, kad attiecīgais nekustamais īpašums reģistrēts zemesgrāmatā) ir ilgāk par 60 mēnešiem un vismaz divpadsmit mēnešus līdz atsavināšanas līguma noslēgšanas brīdim ir personas deklarētā dzīvesvieta (kas nav deklarēta kā maksātāja papildu adrese).
11.7 pants. Īpaši noteikumi ienākuma noteikšanai no lauksaimniecības uzņēmuma vai lauksaimniecības zemes atsavināšanas
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/likumi/par%20iedzivotaju%20ienakuma%20nodokli_jauns.doc
Pārdodot zemi kā personīgio īpašumu vienmēr ir izziņa par personīgā īpašuma pārdošanu , tur arī viss it kā redzams;-)
parasti jau to izziņu nestāda pārdevējs (lai gan vajadzētu) un lielākoties paraksta pat neiedziļinoties izziņas tekstā.
Tas gan. Attopas tikai tad kad VID paziņo, ka ir jāmaksā nodoklīši kādi 10000;-)
tieši tāpēc jānoskaidro vai tiešām šis darījums konkrēti šai fiziskaijai personai ir personīgās mantas pārdošana nevis saimnieciskā darbība un kano šiem ieņēmumiem nodoklis nebūs jāmaksā, jo roši vien tā fiziskā persona gaida arī konsultāciju, lai pēc tam pašiem nebūtu jādzird pārmetumi "Jūs man neteicāt, ka man nodoklis būs jāmaksā" utml.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture