Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Декларация по ПВН
Помогите пожалуйста!!! Мы выписали счет на предоплату 40% в мае, нам в мае и заплатили, ПВН указала в майской декларации. В июле, по окончанию всех работ выписан счет на всю сумму, включая и эти 40%, естественно ПВН там весь. Я сделала зачет того авансаи ПВНа и теперь сумма этого ПВНа по авансу попадает в предналог в декларации:-( , разве это правильно?
Atbildes (15)
Счёт нужно правильно выписывать, если был аванс, то в окончательном нужно минусовать авансовую сумму, а Вам проводить только разницу по ПВН, а не всю сумму.
Конечно, она должна уменьшить сумму к оплате бюджету, попадая в 67 строку и PVN 1
так ее можно поставить в 67 строку? это хорошо! А в ПВН 1 как правильно написать?
Никак- с ПВН 1 аванс не связан.
Tas nav priekšnodoklis - pareizi jāizgrāmato un PVN deklarācijā par tiem 40% atbilstošais PVN mazāk
Metodiskie materiāli
par pievienotās vērtības nodokļa aprēķināšanas un uzskaites kārtību avansa maksājumiem
Preču piegādātājs A (avansa saņēmējs) grāmatvedībā minēto darījumu uzrāda šādi (Ls):
1) saņem avansu un iegrāmato izrakstītājā nodokļa rēķinā par avansa maksājumu aprēķināto PVN:
D “Nauda” 1 180
K “No pircējiem saņemtie avansi” 1 000
K “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli” 180;
2) nosūta preces Ls 600 vērtībā un izraksta nodokļa rēķinu:
D “Pircēju un pasūtītāju parādi” 708
K “Saimnieciskās darbības ieņēmumi” 600
K “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli” 108;
3) vienlaikus uzskaita saņemtā avansa izlietojumu un pārgrāmato iepriekš uzskaitīto PVN:
D “No pircējiem saņemtie avansi” 600
D “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli” 108
K “Pircēju un pasūtītāju parādi” 708;
4) saņem pieprasījumu atmaksāt avansu, izraksta nodokļa kredītrēķinu, atmaksā avansu un koriģē uzskaitīto aprēķināto PVN:
D “No pircējiem saņemtie avansi” 400
D “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli” 72
K “Nauda” 472.
Значит в ПВН-1 ее вообще не надо указывать, а как указать почему сделана корекция в 67-ой строке?
Jūsu gadījumā 67. rinda nav jāaiztiek
2006.01.10. Noteikumi nr. 42
Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju
3.27. 67.rindā – iepriekšējos taksācijas periodos samaksai budžetā aprēķinātās nodokļa summas samazinājumu;
9. PVN 1 pārskata 7., 8. un 9.ailē norāda šādus attaisnojuma dokumentus, uz kuru pamata ir atskaitīts priekšnodoklis vai samazināts iepriekš samaksai budžetā aprēķinātais nodoklis:
9.1.4. apliekamā persona ir samaksājusi avansu preču iegādei vai pakalpojumu saņemšanai;
Проводки я все так и сделала, но почему-то в методичке я нигде нашла, как это все правильно отразить в декларации. Может кто знает, где про это написано?
Tā metodika jau pareiza, bet vai saprotama jaunam grāmatvedim? PVN saņemtajiem pircēju avansiem grāmatoju atsevišķā kontā, savādāk tiešām var sajukt ar priekšnodokli.
14. PVN 1 pārskata I daļas "Par iekšzemē iegādātajām precēm un saņemtajiem pakalpojumiem" un II daļas "Par precēm, kas saņemtas no Eiropas Savienības dalībvalstīm" 5.aileskopsumma sakrīt ar deklarācijas 60. un 67.rindaskopsummu.
Всем большое спасибо за отзывчивость!:-D
Только счас увидела тему. Stradniex абсолютно прав, никакого отношения к предналогу и тем более к коррекции ПВН с аванса не имеет. В декларацию попадает разница между ПВН с общей сумы счета и показанным ранее авансом.
Lburova, куда вы этот ПВН в декларацию засунули все-таки?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture