Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Новая мамина для продажи Uz tēmu sarakstu
799 ziņojumi
Atbildes (18)
Или сделать "доброе" дело кому-то.:-P 10004 ziņojumi
799 ziņojumi
799 ziņojumi
10004 ziņojumi
Eto polucajetsja specializirovannij transport(evakuatori)... mi prdali, vot toljko menja smuscajet, cto oni srazu zaregitrirovali v CSSD na klijenta, eto praveljno?
799 ziņojumi
799 ziņojumi
799 ziņojumi
16. Apliekamā persona aprēķināto PVN par jauna transportlīdzekļa iegādi Eiropas Savienības teritorijā iekļauj tā taksācijas perioda nodokļa deklarācijā, kad saņemts jauns transportlīdzeklis un saņemts nodokļa rēķins.
17. Aprēķināto PVN summu par jauna transportlīdzekļa iegādi Eiropas Savienības teritorijā savu apliekamo darījumu nodrošināšanai apliekamai personai ir tiesības no budžetā maksājamās PVN summas atskaitīt kā priekšnodokli.
5.piemērs
Apliekamā persona A no citas dalībvalsts apliekamās personas B martā saņem jaunu automašīnu savu apliekamo darījumu nodrošināšanai un saņem nodokļa rēķinu. Nodokļa rēķinā uzrādītā jaunas automašīnas vērtība ir Ls 10 000.
Apliekamā persona A marta nodokļa deklarācijā uzrāda:
- 50.rindā – jaunas automašīnas vērtību Ls 10 000;
- 55.rindā – aprēķināto PVN Ls 1 800 (Ls 10 000 x 18 %);
- 64.rindā – priekšnodoklī uzrādāmo PVN Ls 1 800.
Jaunas automašīnas iegādi Eiropas Savienības teritorijā no citas dalībvalsts apliekamās personas B apliekamā persona A uzrāda arī marta pārskata par priekšnodokļa summām, kas iekļautas pievienotās vērtības nodokļa deklarācijas (turpmāk – PVN 1 pārskats) otrajā daļā.
7478 ziņojumi
7478 ziņojumi
см.:Preču iegāde Eiropas Savienības teritorijā
7478 ziņojumi
Trešās teritorijas ir Eiropas Savienības dalībvalstu teritorijas, uz kurām saskaņā ar Eiropas Kopienas dibināšanas līguma 299. pantu neattiecas Eiropas Kopienas dibināšanas līgums, kā arī šādas Eiropas Savienības dalībvalstu teritorijas:
a) Vācijas Federatīvajā Republikā - Helgolandes sala, Bizingenas teritorija,
b) Spānijas Karalistē - Seūta, Melilja un Kanāriju salas,
c) Itālijas Republikā - Livinjo, Kampjoni d'Italia, Lugāno ezera Itālijas teritoriālie ūdeņi,
d) Francijas Republikā - Francijas Republikas aizjūras departamenti,
e) Grieķijas Republikā - Atosa kalns.
7478 ziņojumi
(1) Jebkura persona, iegādājoties jaunu transportlīdzekli no citas dalībvalsts personas, maksā nodokli. Какие налоги?
Metodiskie materiāli
par pievienotās vērtības nodokļa piemērošanu, veicot jaunu transportlīdzekļu iegādes un piegādes Eiropas Savienības teritorijā
10. Gan apliekamā, gan neapliekamā persona, iegādājoties jaunu transportlīdzekli no jebkuras citas dalībvalsts personas, maksā PVN Latvijas valsts budžetā. и как это понять?
Или я не умею читать законы?
799 ziņojumi
Да и 5 пример говорит другое
5.piemērs
Apliekamā persona A no citas dalībvalsts apliekamās personas B martā saņem jaunu automašīnu savu apliekamo darījumu nodrošināšanai un saņem nodokļa rēķinu. Nodokļa rēķinā uzrādītā jaunas automašīnas vērtība ir Ls 10 000.
Apliekamā persona A marta nodokļa deklarācijā uzrāda:
- 50.rindā – jaunas automašīnas vērtību Ls 10 000;
- 55.rindā – aprēķināto PVN Ls 1 800 (Ls 10 000 x 18 %);
- 64.rindā – priekšnodoklī uzrādāmo PVN Ls 1 800.
Jaunas automašīnas iegādi Eiropas Savienības teritorijā no citas dalībvalsts apliekamās personas B apliekamā persona A uzrāda arī marta pārskata par priekšnodokļa summām, kas iekļautas pievienotās vērtības nodokļa deklarācijas (turpmāk – PVN 1 pārskats) otrajā daļā.
799 ziņojumi
799 ziņojumi