Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Основное средство купленное за 50000 лат 3 года назад продается Uz tēmu sarakstu
836 ziņojumi
Atbildes (31)
41) Darījumos ar pamatlīdzekļiem (izņemot nekustamo īpašumu), kuru iegādes vai izgatavošanas vērtība (bez nodokļa) sasniedz vai pārsniedz 50 000 latu:
1) apliekamā persona, kura ir iegādājusies vai izgatavojusi pamatlīdzekli un par tā iegādi vai izgatavošanu atskaitījusi priekšnodokli, ievērojot pamatlīdzekļa izmantošanas proporciju apliekamiem un neapliekamiem darījumiem, veic atskaitītā priekšnodokļa korekciju piecu gadu laikā, sākot ar taksācijas gadu, kad pamatlīdzeklis iegādāts vai izgatavots;
2) ja pamatlīdzekļa izmantošanas proporcija attiecīgajā taksācijas gadā ir mainījusies, apliekamā persona, iesniedzot nodokļa deklarāciju par taksācijas gadu, veic priekšnodokļa korekciju, aprēķinot starpību starp vienu piekto daļu no atskaitītā priekšnodokļa un attiecīgajā taksācijas gadā atskaitāmo priekšnodokli, ievērojot pamatlīdzekļa izmantošanas proporciju apliekamiem un neapliekamiem darījumiem;
3) šīs daļas 2.punktā minētā priekšnodokļa korekcija nav jāveic, ja pamatlīdzekļa izmantošanas proporcija taksācijas gadā nav mainījusies;
4) apliekamā persona nodrošina atsevišķu atskaitītā priekšnodokļa grāmatvedības uzskaiti par katru pamatlīdzekli, norādot katrā taksācijas gadā veiktās priekšnodokļa korekcijas.
НО НИЧЕГО НЕ СКАЗАНО В ЗАКОНЕ ПРО ПРОДАЖУ
836 ziņojumi
836 ziņojumi
Вот вчера про налоговую книжку открылись, что теперь всякую дребедень писать не надо, а сегодня бац! тема ужо на форуме висит. А с НДСом у меня чето тормозит, наверное потому что ОС таких нету
1598 ziņojumi
, что-то я не понимаю
Я про ПВН , который отчислен в предналог при покупке, 9000.
(ОС использовалось для облагаем.сделок)
Если за ним надо следить 5 лет , то как быть при продаже через 3 года ( продаем за 5000, ПВН 900 лат )?
про недвижимость ясно сказано , что надо вернуть часть предналога при продаже в теч.10 лет.
А как с ОС ?
836 ziņojumi
и 2/5 от 9000 -предналога заплаченного 3 года назад гос-ву не плачу ?
836 ziņojumi
