Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN deklerācija
Sakiet, kā tiek attēlots PVN un ieņēmumu samazinājums PVN deklerācijā, ja klients atgriezis preci.
Atbildes (15)
Ja tanī pašā mēnēsi, tad vienkārši samazināt 41 un 52 ailes. Ja realizācija un peču atgriešana notiek dažādos mēnešos, tad samazinā41 ailu un PVNa samazināšanu parāda 67 ailē
Ja tajā pašā mēnesī tad koriģē tikai tekošo mēnesi, ja citā mēnesī tad caur korekcijām.Aprakstīts labi Pvn noteikumos.
Vai preces nosūtīšana un saņemšana atpakaļ notika 1 mēnesī?
Jā, bet kā var samazināt 41, nesamazinot 52? EDS tādu lietu nepieļaus
Не надо 41-ю уменьшать....
Jā tikai korekcijas lietot priekš PVN.
Если возврат прошёл в следующем отчётном периоде, то никакой коррекции 41 строки не происходит, ПВН, который начислен по возврату, отражается в 67 строке.
Un kā būs gada beigās, kad nesakritīts apgrozījuma summas PVN un gada pārskatā?
A... Nu jā! Ja dažādos mēnešos- tad 41 aili nevajag aiztikt. Tikai 67-a ailē parāda PVN-u
Если сумма , указанная в ПВН декларации больше, ничего не будет... Вот если наоборот, то спросят.
Ещё эту сумму надо показать в приложении PVN 1
Kāpēc PVN 1, un kur, ja summa, nav lielāka par 500 Ls?
(darijumi zem 500 LVL)У меня был такой случай и мне пришло письмо из VIDa,я позвонила и мне объяснили что надо включать в pielikums PVN 1
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture