Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Apvaarsnis vai Horizon
Sobriid maacos ar so programuu straadaat un rodas sekojosi jautaajumi:
1. kaa dariit labaak? uzneemums nodarbosies ar materiaalu tirdznieciibu un tiem buus noliktavaa uzskaite. Tagad, kad man jaavada telpu nomas reekini, elektriibas reekini, juristu pakalpojumi utml., kaa labaak dariit? Man gribeetos tos vadiit caur apgaadi kaa teksta dokumentu, jo man liekas, ka nav svariigi uzskaitiit, cik kwt stundas nodedzinam elektriibu vai cik h juristi nostraadaa, svariigi ir summa. Bet konsultantiem no Horizon galiigi nepatiik tie teksta dokumenti, vini taa kaa labak grib pakalpojumu kartinas... tagad iisti nezinu, kaa labaak:-)
2. apreekinost algas, taas iegraamatojas virsgraamataa tikai peec izmaksu saraksta izveides vai tikai peec tam, kad izmaksaatas un iegraamatots MU?
Atbildes (30)
Ko sakārtot?:-O
Skoču no mutes noplēst,vai tomātus nodzēst?:-O
Aivar- no nezaimo dievu debesīs. Vai tieš'm pēc visa spriežot tik sakarīgs cilvēks nespēj šo programmu pacelt. Par konsultantu- kā grāmatveži dažādi tā konsultanti dažādi
Dacei
tekstu jau var rakstīt bet tad ar roku dokuments jāgrāmato bet ja izmantoa pakalpojumu kartiņu tad tajā veic pakalpojuma veida parskatu kas dod iespēju automātiski pēc pakalpojumu veida izvēles nogrāmatot dokumentu kā saka- nedomājot ( ja pēc pirmās pielietojuma reizes ir pārbaudīts vai grāmatojums parakstījies pareizi un dokuments uz automātisko grāmatojumu iegrāmatojas pareizi. tekstie grāmatojumu piesasistīt nevar un tad katrs dokuments at roku jāgrāmato ( jāieraksta dokumentā kontējums)
Par algām- izmaksu saraksts nonāk galvenajā grāmatā kad uz izmaksu saraksta nospiež pogu grāmato.
Nianse- ja no izmaksu samaksa ir taisīts automātiskais maksājuma uzdevumus tad manuprāt bija jāpagaida kad izveidotais maksājums nogrāmatojas vankā un tad grāmato maksājumu.
Es personīgi no izmaksas rindiņas kontējumu apraksta izņēmu ārā kontējumu - tas man traucēja dzīvot un tagad nekāda veina
Bankas dok: K-262 D 561
izmaksu saraksts kā normāls algas parēķins- 561 konta atlikumā atstājot izmaksājamo summu
Dace- vienveidīgos un atkārtojošos pakalpojumus- tiešām ērtāk veidot pakalpojumu kartiņas. ātrāk veicas viss:)
Ludmilai
Iespējams, ka zaimoju Dievu, par ko lūdzu piedošanu.
Es visa cita starpā nevaru vien saņemties un izbrīvēt laiku, lai uzaicinātu Jūs ciemos. Aizmirsis neesmu, bet ... tā jau tajā dzīvītē iet - cilvēks domā, Dievs dara...
iesākumam jau mēdz pietikt ar stundu:)
iesākumama es jau sen esmu garām
man gribas iemācīties ko vairāk - kontējumu shēmas, pakalpojumu kartiņas, PL, algas, PVN pārskati utt., izdruku formas, utt.
daudz kas jāiemācās
jāsāk jau ar mazumu.
tad kad?
Apvārsnis no 1. janvāra būs daudzos valsts uzņēmumos - štrunts, ka nemāk apkalpot, toties kā māk pārdot!!!
Editeg- nu jau agad ir ļoti daudzos valsts, tā kā nevajag. un jebkuru māk pārdot labi. un arī labus konsulantus var atrast.
Editeg- bet kas gan spec tur jāapkalpo.
Valsts uzņēmumi noteikti nopirks programmu ar pilnu servisu- tas ir apmaksās darbinieku apmācību ( MINIMĀLAIS STUNDU SKAITS PIE KLIENTA) kā arī būs samaksājuši par "biezo bībeli dažos sējumos"- tas ir konfigurāciju apraksts un lietotāja instrukcija konkrētā lietotāja vajadzībām kur kā "dļa osobu tupix" viss ir uzrakstīts un bildītēs uzzīmēts.Ja ir rokās šī grāmata- nu ko tad vēl vajag ??????
Privātās struktūras iespēju robežas samazina iegādes izmaksas- ŠĪ INSTRUKCIJA KONKRĒTAJAM LIETOTĀJAM NETIEK NOPIRKTA un tur tā problēma sākas- grāmatveži grābstās gar programmu "kā miroņi gar svecēm" nezin kuru pogu spiest- nospiež un gaida - kas būs "sprāgs vai nesprāgs" un lamā sliktus konsultantus ".
PROTAMS JA GRĀMATVEDIS AR GALVU DOMĀ TIKAI TAD KAD JĀIEGŪST KĀRTĒJAIS DIPLOMS VAI SERTIFIKĀTS BET DARBĀ DOMĀ- "KĀ ES IZKLAIDĒŠOS" NEVIS PAR DARBU - TAD VAINĪGI CITI- SLIKTA PROGRAMMA UN KONSULTANTI
AUGSTSKOLĀ NEZIN KĀDĒL EKSĀMENAM GATAVOJOTIES VISI MĀK KAUT KO JAUNU IEMĀCĪTIES BET KAD PASTĀVĪGI KAUT KAS JĀAPGŪST DARBĀ-
Gunta- gana daudz palīdzības var atrast F1 nospiežot. un lietotājs parastais- vienmēr var arī internetā tikt lietotāju zonā, kur ir materiāli
Vēl jo vairāk- man šis etaps iziets . (lietoju jau daudzus gadus) vienkārši stipri nokaitina programmas brāķēšana tādēl ka "slikts konsultants"- vienkārši vajag ļoti gribēt pašiem apgūt un sākumā arī ieguldī milzīgu darbu.
Papildus no citas epopejas ( tā kā izskatās ka Jūs esat tuvu šis programmas izstrādātājiem) - vai ir info kā risinās programmā PVN likmju izmaiņu - manā saprašanā prasās pēc jaunām PVN likmju tabilām kuras ir spēkā "ar" un "līdz"- identiski kā ts risnāts ar IIN un soc.
Ļoti ceru ka FMS nepievils un operatīvi atrisinās- janvāra sākumā pēc visa spriežot būs jāstrādā ar janajām likmēm
Atkal gribu iesprausties pa vidu - protams, ka daudz kas atkarīgs no lietotāja. Vienīgi nevaru piekrist tam, ka tikai no lietotāja. Ja es konsultantam vaicāju vienu, bet man atbild pavisam ko citu - tad nu ir tā kā ir.
Vēl viens piemērs - no kāda uzņēmuma šajā sakarā apmācības bija apmeklējuši laikam vismaz 7 darbinieki. Un tikai VIENS no viņiem kaut ko ir sapratis un turpina kaut ko papildus apgūt. Visi pārējie met lielu līkumu šai programmai, jo uzskata to par pārāk sarežģītu.
Es personīgi joprojām ar to strādāju, kaut arī izmantoju labi ja 50% no tās iespējām. Iemesls - nevaļa sameklēt citu konsultantu un apgūt programmu labāk. Un arī pirmie sliktie iespaidi par konsultantiem.
Aivars- nu ņem mani par konsultantu:)
Ludmila
Ņemšu, sev jau esmu to sen apsolījis, tikai nevaru izbrīvēt vien laiku.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture