Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Можно ли включить в предналог чек Uz tēmu sarakstu
Можно ли включить в предналог чек
Можно ли включить в предналог чек,в котором PVN указан 18%,доначислив PVN?
Atbildes (26)
Можно, но доначислять ничего нельзя, сколько в чеке есть ПВН, столько и отчислять.
Это можно будет делать только в январе?
Можно ли включить в предналог чек
Можно ли включить в предналог чек,в котором PVN указан 18%,доначислив PVN?
А за какой год чек?
Чек за январь 2009гю с PVN 18%
Чек за январь 2009гю с PVN 18%
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?&tabid=7&id=14&oid=26904&no=2009.01.16&lidz=2009.01.16
Par jauno PVN likmju ieprogrammēšanu kases aparātā
Sākot ar 2009.gada1.janvāri, ar PVN apliekamiem kases aparātā, kases sistēmā, specializētajā ierīcē vai iekārtā (turpmāk – kases aparāts) reģistrētiem darījumiem, ir jāpiemēro jaunā, konkrētam darījumam atbilstošā PVN likme.
Šajā laikposmā, kamēr par kases aparātā reģistrētajiem darījumiem tiek izsniegts kases čeks, kurā norādītas neatbilstošas PVN likmes, kases čeks tikai apliecinās par darījumu saņemto samaksu. Kases aparāta lietotājam ir pienākums pēc darījuma partnera pieprasījuma izsniegt attaisnojuma dokumentu (kvīti), kurā norādīti visi likumā "Par grāmatvedību" un likumā "Par pievienotās vērtības nodokli" noteiktie rekvizīti, kā arī kases čeka datums un numurs. Kases čekam papildus noformētajā attaisnojuma dokumentā (kvītī) norādāma 2009.gadā spēkā esošā darījumam piemērojamā PVN likme un summa. Kases čeks ar neatbilstošām PVN likmēm bez papildus noformēta attaisnojuma dokumenta (kvīts) nevar tikt izmantots par attaisnojuma dokumentu.
Татьяна, то , что её ir jāpiemēro с 01.01.2009 всем ясно, но если в чеке стоит 18% и квитанции к нему нет, то отчислять 21% нет никаких оснований для покупателя, несмотря на то, что продавцу их придёться заплатить в бюджет зо свой счёт.
Я правильно поняла, что чтобы отчислить предналог (21%) к чеку с неправильным НДС нужна квитанция с правильным, а если её нет,то НДС по этому чеку вообще отчислять нельзя? Или можно, но 18%?
nevar tikt izmantots par attaisnojuma dokumentu
Если этот чек уже в январе , то в предналог нельзя, а в расходы хоздеятельности можно.
я считаю, что в предналог с 18% можно без квитанции.
Я чёта тоже считаю что в предналог с 18% можно без квитанции
Ну, тут уж хозяин-барин, сам рискует, сам и отвечает:-)
А чем рискует? они же не 21% будут ставить в предналог, а 18 ?
А у нас с 01.01.2009 НЕТ такой ставки больше, как можно в предналог отчислить ПВН по несуществующей ставке?
А счета Latvenergo и LMT за декабрь, выписаные в январе c 18%, можно списывать PVN в предналог в январе или нет?
kur ailē pvn dekl. pati Latvenergo и LMT ?
Советую написать письмо в СГД.
О чём писать, Ин? О том, что лениво прочесть нормативку? За январь ещё никто отчётов не сдавал, декларация за декабрь сдаётся, а что нового, вдруг, возникло в этой декларации?
За январь ещё никто отчётов не сдавал
а сдавать-то надо
и где 5 и 18 в новом ндс отчёте ставки 10 и 21 ?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture